امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۸:۲۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53328
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مهران احدی درباره مصاحبه اخیرش توضیحاتی را ارائه کرد.   به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهران احدی با ارسال نامه ای به ایسنا، توضیحاتی را درباره مصاحبه اخیرش با این خبرگزاری ارائه کرد که متن آن به شرح زیرز است:   با سلام   “احتراما پیرو گفت‌وگوی خبرگزاری ایسنا با جنابعالی (حدود ۷ روز…

    مهران احدی درباره مصاحبه اخیرش توضیحاتی را ارائه کرد.

     

    به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهران احدی با ارسال نامه ای به ایسنا، توضیحاتی را درباره مصاحبه اخیرش با این خبرگزاری ارائه کرد که متن آن به شرح زیرز است:

     

    با سلام

     

    “احتراما پیرو گفت‌وگوی خبرگزاری ایسنا با جنابعالی (حدود ۷ روز قبل از مسابقه‌های دسته برتر و انتخابی تیم ملی تنیس روی میز) و چاپ گفت‌وگو پس از پایان مسابقه‌ها در آن خبرگزاری محترم، خواهشمند است به جهت شفافیت و رفع شبهات نسبت به درج توضیحات ذیل اقدام فرمایید.

     

    اینجانب مهران احدی با ۲۵ سال سابقه عضویت در تیم‌های ملی، همچون دیگر ورزشکاران متقاضی شفافیت در نحوه انتخاب اعضای تیم ملی بوده و انتظار داشتم کلیه نفرات در این مسابقه‌ها حاضر و شرایط فنی و پتانسیل‌های افراد و مسابقه‌های رودررو مشخص و انتخاب ۵ پینگ پنگ باز موردنظر برای اعزام به مسابقه‌های جهانی از مسیر مسابقه‌های انتخابی مشخص گردد.

     

    لذا با تمام این شرایط به منظور احترام به تصمیمات مسوولین در مسابقه‌ها حضور به یافتم و به لطف خدا موفق به کسب مقام دوم این مسابقه‌ها شدم. بدین وسیله از طریق آن رسانه محترم اینجانب مهران احدی ضمن احترام به کلیه دست‌اندرکاران و زحمت‌کشان تنیس روی میز، در همه حال آماده خدمتگزاری به تنیس روی میز کشورم بوده و پیرو مصاحبه اخیر تاکید می‌ می کنم ،تابع تصمیمات کادر فنی و مسئولین فدراسیون هستم و از طرفی انتظار دارم تا مسئولین محترم نیز نسبت به امتیازات اخذ شده و رتبه اینجانب در مراحل مختلف انتخابی توجه دقیقی را مبذول فرمایند.

     

    انتظار می رفت گفت‌وگوی اینجانب با آن خبرگزاری محترم در موعد مقرر (قبل از برگزاری مسابقه‌ها) منعکس تا شبهات در این زمینه برای تصمیم‌گیری تنیس روی میز کشور به وجود نیاید”

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "توضیح مهران احدی درباره مصاحبه‌ی اخیرش"
    تازه ترین اخبار