امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۴:۲۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53331
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور از امروز در اصفهان آغاز شد.   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، بعد از دو هفته استراحت بازیکنان، لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور با برگزاری دیدارهای دور برگشت از سر گرفته شد.   مرحله برگشت و نهایی این مسابقات…

    مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور از امروز در اصفهان آغاز شد.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، بعد از دو هفته استراحت بازیکنان، لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور با برگزاری دیدارهای دور برگشت از سر گرفته شد.

     

    مرحله برگشت و نهایی این مسابقات از امروز دوشنبه نوزدهم اسفند در خانه تنیس روی میز اصفهان آغاز گردید که طی آن ۱۱ تیم حاضر در دو گروه به مصاف هم می‌روند.

     

    در پایان مرحله رفت و در مسابقات گروهی رده بندی هر دو گروه به شرح زیر به دست آمد:

     

    در گروه یک که با حضور ۶ تیم برگزار شد، نیک اندیش شهرداری اصفهان با چهره‌هایی همچون ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، پریسا صمدی، منصوره رضایی، زهرا علوی، مینا عابدی و مائده مهرابی موفق شد با کسب ۱۰ امتیاز در مکان نخست این گروه قرار بگیرد. رستوران نمونه قزوین با ۹ امتیاز و توپ سفید گلستان با ۸ امتیاز رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. هیات همدان با ۷ امتیاز، پتروشیمی بندرامام با ۶ امتیاز و هیات سمنان با ۵ امتیاز رتبه های بعدی را بدست آوردند.

     

    در گروه دو که ۵ تیم شرکت داشتند تیم مس کرمان نایب قهرمان سال گذشته با استفاده از بازیکنانی همچون مریم و مهشید صامت، فاطمه جمالی فر، سارا شهسواری، حمیده ایرانمنش و شهرزاد افشاری با کسب ۸ امتیاز در مکان نخست گروه دو جای گرفت، پاکنژاد اسپرت تهران با ۷ امتیاز و هیات خوزستان با ۶ امتیاز رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. پارس تهران با ۵ و هیات گلستان نیز با ۴ امتیاز مکان چهارم و پنجم این گروه را بدست آوردند.

     

    پس از برگزاری مسابقات مرحله برگشت گروهی، تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت که در نهایت در پایان روز ۲۰ اسفندماه قهرمان رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

     

    گفتنی است رقابت‌های دور برگشت و نهایی از ساعت ۹ صبح در خانه تنیس روی میز اصفهان واقع در خانه اصفهان، خیابان رزمندگان، خیابان بنفشه جنوبی، کوچ میخک آغاز می‌شود. بانوان علاقه مندا به این رشته می‌توانند به صورت رایگان این دیدارها را تماشا کنند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغاز دور برگشت لیگ برتر تنیس روی میز بانوان در اصفهان"
    1. فاطمه مختار رضایی خوش درخشیدی.
      تا دو سه سال دیگه ایشالا قهرمان کشور میشین.
      قدر پدر زحت کشتون رو بدونین.


    تازه ترین اخبار