امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۷:۰۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53351
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مشکات بهمئی قهرمان نونهالان استان خوزستان و نائب قهرمان نونهالان کشور یکی از آینده داران تنیس روی میز کشور می باشد. این نونهال چپ دست با پشتیبانی خانواده  و همت مربیان خوزستانی مطمئنا میتواند یکی از قهرمانان آینده دار تنیس روی میز کشورمان باشد. مشکات در مسابقات انتخابی اخیر که جهت حضور در طرح توسعه…

    مشکاد

    مشکات بهمئی قهرمان نونهالان استان خوزستان و نائب قهرمان نونهالان کشور یکی از آینده داران تنیس روی میز کشور می باشد.

    این نونهال چپ دست با پشتیبانی خانواده  و همت مربیان خوزستانی مطمئنا میتواند یکی از قهرمانان آینده دار تنیس روی میز کشورمان باشد.

    مشکات در مسابقات انتخابی اخیر که جهت حضور در طرح توسعه فدراسیون جهانی تنیس روی میز در کشور اسلوونی برگزار می گردد با ارائه بازیهای بسیار عالی و قابل قبول گرچه نتوانست به مقام قهرمانی دست یابد اما بطور حتم این تازه آغاز یک راه بسیار طولانی و پرهیجان می باشد که انشاالله در آینده باید از این دختر خوش استیل بیشتر بشنویم.

    مشکات در بازی فینال در حالی که با نتیجه ۲بر صفر از کیمیا رستمی دیگر دختر چپ دست نونهالان کشورمان جلو افتاده بود این بازی را واگذار کرد.

    امیدواریم با همت خانواده ایشان و زحمت مربیان استان خوزستان شاهد ظهور یک پدیده ملی پوش دیگر در این عرصه باشیم.

    استان زرخیز خوزستان بعنوان یکی از قطبهای تنیس روی میز ایران همواره دارای ملی پوشانی در این عرصه بوده که موجبات سربلندی این استان را فراهم نموده اند.

    Untitled

    در حال حاضر افشین نوروزی و سیده زهرا علوی وحامد باشت باوی سه ملی پوش چپ دست و سروش امیری نیا  بازیکنان راست دست ملی پوش استان قهرمان پرور خوزستان می باشند.

    مطمئنا خوزستان با دارا بودن پتانسیلهای فراوانی که در حوزه مدیریت و مربیگری دارد میتواند همواره در این رشته حرفی برای گفتن داشته باشد.

    پتانسیلهایی از قبیل مهرداد بابادی وند با مدیریت صحیح باشگاه مناطق نفت خیز با دارا بودن دو فرزند قهرمانش و مسعود امیری نیا در آبادان به همراه باشگاه صنعت نفت که انشاالله در آینده پتروشیمی هم به این وضعیت خواهد پیوست تنها بخشی از این پتانسیلها می باشند.

    امیدواریم بزودی به این جمع بازیکنانی از قبیل مشکات بهمنی و دیگر بازیکنان شایسته ومستعد خوزستانی اضافه گردند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مشکات بهمئی نائب قهرمان نونهالان دختر کشور از خوزستان"
    1. بهمئی گفت:

      ضمن تشکر از آقای علوی جا دارد از خانم بابادیوند مربی دلسوز دخترم در باشگاه نفت تشکر وقدر دانی صورت گیرد وبرای این معلم ومربی دلسوز آرزوی توفیق وسربلندی را دارم سیروس بهمئی

    2. ناديا اسفندياري گفت:

      جناب آقای بهمئی :
      موفقیت و کسب مقام نونهالان کشور را به فرزند عزیزتان در مسابقات تنیس روی میز به ایشان و خانواده محترمتان تبریک گفته موفقیت بیش ازبیش برایشان آرزومندم .

    3. جمال فتاحی گفت:

      با سلام و تبریک به دختر چپ دست اهوازی مشکات خانم عزیز-امیدوارم روزی برسه که کامنت تبریک به مناسبت قهرمانی های متعدد شما و حضور در تیم ملی رده های مختلف کشور رو بزنم واسه شما-و یک خسته نباشید به آقا سیروس پدر گرامی ایشون که همیشه و همه جا حمایت کردند این دختر گل رو و از همین جا ازش میخوام حساسیت بسیار زیادی که واسه پیشرفت مشکات رو گذاشته کمتر کنه تا مشکات بتونه خیلی بهتر از این بشه و در پایان به مربی خوب ایشون سرکار خانم بابادیوند هم تبریک و خسته نباشید میگم.موفق و سربلند باشید

    4. شهین بابادی وند گفت:

      با سلام خدمت والدین محترم مشکات عزیز: مشکات باید موفقیت خود را ابتدا مدیون الطاف خداوند ، وفداکاری و حمایتهای بیدریق شما ومادر مهربانش چه در زمینه مادی ومعنوی بداند و از اینکه من را در موفقیت مشکات سهیم میدانید سپا سگزارم،واز کسانی که بدون هیچ چشمداشتی با علم وتجربیات خود من رادر این امر یاری نمودنند تشکر میکنم.

    5. كوثر زنگنه گفت:

      دوست عزیزم مشکات کسب عنوان نایب قهرمانی تنیس کشور را به شما وخانواده ات تبریک میگویم.امیداوارم قهرمانیهایت مستمر باشد.

    6. محمد نریموسی گفت:

      مشکات عزیز مقام نایب قهرمانی کشور رو به تو و خانواده عزیزت تبریک میگویم . به امید قهرمانیهای دوباره تو در کشور و آسیا…

    7. بهاره بابادى وند گفت:

      مشکات جان خوشحالم که با بازى قشنگت و کسب مقام نایب قهرمانى زحمات بى دریغ مربیان دلسوزت و پدرو مادرت را جبران کردى.مطمئنم با پشتکار و تلاشى که دارى در آینده اى که خیلى دور نیست شاهد موفقیت هاى بیشترت هستم.

    8. افشین رحیمی گفت:

      باسلام ضمن عرض تبریک خدمت این بانوی آینده دار می خواستم مطالبی را درباره ی تعداد بازیکنان شرکت کننده در طرح امیدهای فدراسیون جهانی hopes به اطلاع برسانم .کشورهایی مانند مصر سنگاپور برزیل با ده بازیکن پنج بازیکن پسر وپنج دختر در این طرح شرکت خواهند کرد و کشور عزیزمان ایران با دو بازیکن کمترین تعداد بازیکن را خواهد داشت به عبارت دیگر همسالان خانم مشکات باکسب مقام ایشان درآن کشورها علاوه بر خودشان سه نفر بعد از آنها هم به این مسابقات اعزام خواهند شد!!!!

    9. نیایش توسلی گفت:

      دختر دایی عزیزم موفقیتت رو در مسابقات تبریک میگم و امیدوارم همه ی مراحل زندگیت موفق باشی

    10. کورش بهمنی گفت:

      مشکات جان خوشحالم که با بازى قشنگت و کسب مقام نایب قهرمانى زحمات بى دریغ مربیان دلسوزت و پدرو مادرت را جبران کردى.مطمئنم با پشتکار و تلاشى که دارى در آینده اى که خیلى دور نیست شاهد موفقیت هاى بیشترت هستم.

    11. کورش بهمنی گفت:

      سلاعموتمرینات چطورهخوب پیش میره،درسات فراموش نشه دوست دارم.

    12. بردیا کلاهدوز گفت:

      امیدوارم موفق بشیودر رده های جهانی مقام کسب کنی

    13. کورش بهمنی گفت:

      سلام مشکات جان خوبی بادرسات چطوری آخر ترمه مواظب درسات باش .

    14. کورش بهمنی از کلتندر گفت:

      سلام..خیلی خوشحال و خرسندیم که مشکات خانم عزیز باعث سرفرازی خوزستان عزیز شد با آرزوی روز افزون برای مشکات عزیز

    15. سلام..باعث خوشحالی است که مشکات عزیز در راه پیشرفت و قهرمانی است .انشالله با همت خانواده و مسئولین به درجات بالاتری برسد..برادر شما کورش بهمنی نوریموسی از کلتندر باغملک


    تازه ترین اخبار