امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۶:۳۷  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53358
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سال ۱۳۹۲ با موفقیت نماینده تهران به پایان

     

    تساوی در مقابل پتروشیمی نتیجه دلخواه دانشگاه آزاد برای استمرار صدرنشینی/ سال ۱۳۹۲ با موفقیت نماینده تهران به پایان رسید

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار پایگاه مستقل اطلاع رسانی تنیس روی میز ج.ا.ایران از محل برگزاری آخرین هفته از دور برگشت لیگ برتر ایران تنیس روی میز ایران در مجموعه ورزشی انقلاب ، پتروشیمی بندر امام که هفته ها در تعقیب دانشگاه آزاد بسر می برد ، در حساسترین زمان ممکن و در هفته پایانی دور برگشت نتوانست با پیروزی میدان را ترک و دانشگاه آزاد با کسب نتیجه هوشمندانه مساوی ، صدرنشینی خود را تداوم بخشید .

     

    این مسابقه مهیج و دیدنی که با پیروزی شیرین دانشگاهی ها در بازی دو نفره آغاز گردیده بود با شکست اخلاق پسند در مقابل رقیب دیرینه اش نوروزی شرایط سختی را برای پتروشیمی در ابتدای کار مهیا نمود .

     

    پتروشیمی که علاوه بر انتظار پیروزی در بازی دو نفره نیم نگاهی هم به موفقیت اخلاق پسند دوخته بود حالا با نتیجه ۲-۰ احساس خطر می کرد .

     

    نوشاد عالمیان با پیروزی آسان بر رحمت پناه اولین پرد بندرامامی ها را ثبت و امیدواری ها را در اردوی خوزستانی ها مجددأ زنده کرد .

     

    اما دانشگاه دست بردار نبود و با پیروزی نسبتأ ساده نیما عالمیان بر عارف احمدی فر مجددأ فاصله را در عدد دو به ثبت رساند .

     

    اما یکی از حساسترین بازی های این رویارویی را محمد فرقدانی ورزشکار خوب اصفهانی پتروشیمی برای تیمش کسب نمود .

     

    فرقدانی با پییروزی جانانه بر میدیا لطف اله نسبی از چهره های پر امید دانشگاه در این مسابقه ، شرایط را تا حدودی برای پتروشیمی بهبود بخشید .

     

    بازی بعدی نیز یکی دیگر از حساسترین دیدارهای این رویارویی بود که بر خلاف دور رفت این بار محمد علی رویین تن در حالیکه شرایط ابتدایی بازی به سود شایان ملکی در جریان بود ، در تلاشی جانانه یک پیروزی شیرین را برای پتروشیمی به ارمغان آورد .

     

    حالا هر دو تیم در عدد ۳ برابر گردیده بودند که نوشاد همچون دو سه سال اخیر یک پیروزی دیگر را این بار در مقابل افشین نوروزی یکی از آماده ترین ورزشکاران ماه های اخیر ، آن هم با نتیجه ۳-۰ کسب تا ضمن یادآوری فاصله خود با دیگر ورزشکاران ایرانی ، پتروشیمی را نیز با نتیجه ۴-۳ از دانشگاه آزاد پیش بیاندازد .

     

    بهنام رحمت پناه و محمد رضا اخلاق پسند از ملی پوشان سابق و رفقای دیرین حالا باید در مقابل هم به رقابت می پرداختند که در این مسابقه نیز اخلاق پسند میدان دیده و با هوش موفق شد طی رقابتی نسبتاً نزدیک با نتیجه ۳-۱ رحمت پناه را از مقابل برداشته تا نتیجه ۵-۳ برای پتروشیمی رقم بخورد .

     

    اما هنوز دو بازی باقی مانده بود و پتروشیمی برای ثبت پیروزی ششم و موفقیت در این مسابقه به یک پیروزی از دو بازی باقی مانده نیاز داشت .

     

    چرا که فقط پیروزی در این مسابقه باعث قهرمانی نمایندگان خوزستان در پایان دور رفت و برگشت می شد و مساوی در این رویارویی کماکان دانشگاه آزاد را در صدر جدول تثبیت می نمود .

     

    در بازی نهم این مسابقه نیما عالمیان طبق پیشبینی های قبلی موفق شد با نتیجه ۳-۱ بر محمد فرقدانی پیروز تا کماکان دانشگاه آزاد برای کسب حداقل امتیاز ، امید خود را از بازی پایانی جستجو نماید ، جایی که میدیا لطف اله نسبی از دانشگاه آزاد و عارف احمدی فر از پتروشیمی بندر امام حضور داشتند .

     

    دو رقیبی که در سال های گذشته پا به پای هم در تنیس روی میز کشور رشد کرده و سال ها در تیم ملی جوانان و دسته برتر بزرگسالان ایران هم بازی بوده اند .

     

    هر دو این بازیکنان یک شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده بودند و حالا سرنوشت قهرمانی در مجموع دور رفت و برگشت نیز به نتیجه بازی این دو ورزشکار زخم خورده بستگی داشت .

     

    این مسابقه نیز همچون بسیاری از مسابقات دیگر با شرایط پایاپای و پیروزی هر کدام از بازیکنان در یک گیم ادامه یافت ، اما گیم سوم را عارف احمدی فر جوان خوش فکر و خوش اخلاق گیلانی به نام خود و تیمش پتروشیمی ثبت تا نماینده خوزستان برای پس گرفتن صدرنشینی از نماینده تهران فقط به یک گیم پیروزی نیاز داشته باشد .

     

    اما میدیا لطف اله نسبی این کرد غیور تنیس روی میز کشورمان دست بردار نبود و گیم چهارم را از احمدی فر گرفت تا سرنوشت این بازی و از آن مهمتر سرنوشت صدرنشینی دو رفت و برگشت به گیم آخر این مسابقه ربط پیدا کند.

     

    حالا دیگر پیمان حسنی و حمید صابری مربیان دو تیم ، نگران ترین افراد در سالن مسابقات بوده و در شرایط پر فشاری قرار گرفته اند تا حداقل زحماتشان را تا قبل از برگزاری بازی های پلی آف نتیجه بخش بدانند .

     

    اما توپ سفید دو گرمی در گیم آخر برای پتروشیمی بندر امام به خوبی چرخش نداشت و در حالیکه تعدادی از مسئولین این باشگاه هم در محل برگزاری مسابقات حضور داشتند ، میدیا لطف اله نسبی یکی از حساسترین بازی های عمرش را در مقابل عارف احمدی فر با پیروزی پشت سر گذاشته تا پایان این دیدار نفسگیر و پر هیجان به کام دانشگاه آزاد شیرین تمام شود .

     

    حالا دانشگاه آزاد با کسب نتیجه مساوی و حفظ فاصله دو امتیازی خود با پتروشیمی بندر امام ضمن قهرمانی مراحل رفت و برگشت لیگ برتر ایران با موفقیت سال ۱۳۹۲ را به پایان رسانده و خود را با روحیه ای بهتر برای نبرد های حساس پلی آف در ابتدای سال ۱۳۹۴ آماده می نماید ، جایی که می بایست به مصاف تله کابین گنجنامه همدان برود و از طرفی پتروشیمی بندر امام هم با پتروشیمی نوری عسلویه به رقابت بپردازد .

     

     

     

    دانشگاه آزاد تهران    ۵      پتروشیمی بندر امام       ۵

     

     

     

    بازی دونفره

     

    نیما عالمیان و شایان ملکی ۳ (۸-۱۱ ، ۹-۱۱ ، ۱۱-۹ ، ۱۲-۱۰ ، ۱۱-۹) ۲ نوشاد عالمیان و محمد علی رویین تن

     

    بازی های انفرادی

     

    افشین نوروزی ۳ (۹-۱۱ ، ۱۱-۹ ، ۱۱-۹ ، ۱۱-۸) ۱ محمد رضا اخلاق پسند

     

    بهنام رحمت پناه ۰ (۷-۱۱ ، ۶-۱۱ ، ۷-۱۱) ۳ نوشاد عالمیان

     

    نیما عالمیان ۳ (۱۳-۱۱ ، ۱۱-۶ ، ۱۱-۹) ۰ عارف احمدی فر

     

    میدیا لطف اله نسبی ۱ (۹-۱۱ ، ۸-۱۱ ، ۱۱-۵ ، ۹-۱۱) ۳ محمد فرقدانی

     

    شایان ملکی ۱ (۱۱-۶ ، ۱۰-۱۲ ، ۸-۱۱ ، ۱۵-۱۷) ۳ محمد علی رویین تن

     

    افشین نوروزی ۰ (۷-۱۱ ، ۴-۱۱ ، ۷-۱۱) ۳ نوشاد عالمیان

     

    بهنام رحمت پناه ۱ (۱۰-۱۲ ، ۱۱-۱۳ ، ۱۱-۱ ، ۹-۱۱) ۳ محمد رضا اخلاق پسند

     

    نیما عالمیان ۳ (۱۱-۳ ، ۵-۱۱ ، ۱۱-۶ ، ۱۱-۷) ۱ محمد فرقدانی

     

    میدیا لطف اله نسبی (۱۱-۹ ، ۷-۱۱ ، ۷-۱۱ ، ۱۱-۶ ، ۱۱-۴ ) عارف احمدی فر

     

    گیم های گرفته شده دانشگاه آزاد : ۳۷۳ گیم های گرفته شده پتروشیمی بندر امام : ۳۶۸

     

    امتیازهای گرفته شده دانشگاه آزاد : ۱۸ امتیازهای گرفته شده پتروشیمی بندر امام : ۲۱

     

    پیمان حسنی و خدر حیدری مربیگری و سرپرستی تیم تنیس روی میز باشگاه پتروشیمی بندر امام نماینده خوزستان را در این مسابقه حساس هدایت می کرده اند و از طرف دیگر برادران صابری حمید و مجتبی نیز هدایت تیم تنیس روی میز باشگاه دانشگاه آزاد تهران را در این مسابقه بعهده داشته اند .

     

    این مسابقه توسط علیرضا حجازیان داور کارکشته بین المللی رئیس کمیته داوران و مسابقات فدراسیون حال حاضر به عنوان سر داور و آقایان ریوندی ، شاملو و پوریا حجازیان از داوران بین المللی کشورمان قضاوت گردید .

     

    فردا یک دیدار دیگر از هفته پایانی دور برگشت لیگ برتر ایران بین تله کابین گنجنامه همدان و پتروشیمی نوری عسلویه نماینده استان بوشهر برگزار و سپس سرنوشت این مسابقات با برگزاری بازی های پلی آف و در ابتدای سال ۱۳۹۳ مشخص می گردد .

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تساوی در مقابل پتروشیمی نتیجه دلخواه دانشگاه آزاد برای استمرار صدرنشینی"
    1. مهرداد سوادکوهی گفت:

      دوستان عزیزم جنابان حمید و مجتبی صابری…موفقیت های چشمگیر تیم دانشگاه آزاد حاصل تجربیات و زحمات شما ونیز تلاش و غیرت با زی کنان عزیز آن تیم است…امیدوارم با د رایت شما شاهد پیروزی های دنباله دار تیم دانشگاه آزاد باشیم…

    2. کامیاب نیکوفطرت گفت:

      عارف بازم دوست دارم


    تازه ترین اخبار