امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۹:۲۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۲ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53404
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بهتر بود لیگ برتر، رفت و برگشت برگزار می‌شد نه متمرکز

     

    بازیکن ملی پوش تیم تنیس روی میز بانوان نیک اندیش شهرداری اصفهان گفت:

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا علوی در گفتگو با ایمنا اظهار داشت: تنیس روی میز را از ۹ سالگی و زمانی که سوم دبستان بودم آغاز کردم و اولین مربی‌ام پدرم بود.

    وی ادامه داد: سال گذشته در عضویت ماهان قرار داشتم که با این تیم قهرمان ایران شدیم و امیدوارم امسال هم با نیک اندیش همین عنوان را کسب کنیم.

    علوی در مورد برگزاری لیگ امسال گفت: سطح مسابقات خوب بود و این مساله به دلیل پخش شدن بازیکنان ملی پوش در تیم‌های مختلف بود. اما به نظر من اگر به جای برگزاری متمرکز مسابقات، لیگ را رفت و برگشت برگزار می‌کردند بهتر بود.

    ملی پوش نیک اندیش ادامه داد: بالاخره اسم مسابقات لیگ برتر است و معمولاً باید به صورت رفت و برگشت برگزار شود و اینکه هر هفته در کوران مسابقات باشیم بهتر است تا اینکه دو روز مسابقه بدهیم و تا سال بعد خبری نباشد.

    وی نماینده قزوین را سخت ترین رقیب نیک اندیش در مرحله گروهی دانست و تصریح کرد: این تیم چند ملی پوش دارد اما ما در دور رفت و برگشت موفق به شکست این تیم شدیم و امیدوام به قهرمانی نیز برسیم.

    علوی در پاسخ به این سوال که سال ۹۲ برای وی چطور بود گفت: سال خوبی داشتم و در کل از عملکرد خودم راضی بودم و ان‌شالله در سال ۹۳ هم موفق باشم.

    وی افزود: شش سال است که عضو تیم ملی جوانان هستم به جز دو بار که در ایران دوم شدم در سایر مسابقات قهرمان شدم اما برای سال آینده تمام تمرکز خودم را روی رده سنی بزرگسالان می‌گذارم و به دنبال این هستم تا جزو چهار نفر برتر کشور باشم.

    بازیکن تیم نیک اندیش شهرداری اصفهان در مورد حمایت این باشگاه از تنیس روی میز بانوان عنوان کرد: باشگاه سنگ تمام گذاشت و هرآنچه نیاز داشتیم در اختیار ما قرار داد و بابت حمایت از این رشته از مسئولان و مدیرعامل باشگاه نیک اندیش تشکر می‌کنم.

    وی گفت: امیدوارم سال آینده لیگ ما به همان شکل رفت و برگشت برگزار شود تا بتوانیم زمان طولانی تری در مسابقات قرار داشته باشیم.

    /

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زهرا علوی: با نیک اندیش به دنبال قهرمانی در ایران هستیم"
    تازه ترین اخبار