امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۴:۳۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53420
    ارسال خبر چاپ خبر
  • قهرمانی ما خسته نباشیدی به باشگاه نیک اندیش و هیات اصفهان بود

     

    سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان نیک اندیش شهرداری اصفهان گفت: فکر می‌کنم توانستیم با این قهرمانی یک خسته نباشید به هیات اصفهان و باشگاه نیک اندیش شهرداری اصفهان بگوییم.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فاطمه رجبی که با تیمش قهرمان لیگ برتر ایران شد در گفتگو با ایمنا اظهار داشت: روند شکل گیری و جمع شدن تیم و بازیکنان یک پروسه تیمی بود که منجر به قهرمانی نیک اندیش شد. حمایت هیات تنیس روی میز استان و باشگاه نیک اندیش شهرداری و بهره گیری از بازیکنان برتر کشور و کادر سرپرستی خوب، عوامل این پیروزی بودند که من هم به عنوان سرمربی در خدمتشان بودم.

    وی ادامه داد: در فینال بازیکنانم بسیار عالی عمل کردند و تیم خوب مس کرمان را با چهار ملی پوش شکست دادند و جام قهرمانی را در اصفهان نگه داشتند که من دست تک تک آنها را می بوسم.

    رجبی بیان داشت: ما سعی کردیم بازیکنانی انتخاب کنیم که علاوه بر شرایط فنی بالا، از نظر تیمی و دوستی هم با یکدیگر هماهنگ باشند چون تنیس روی میز یک بازی انفرادی سخت است و بازیکنان باید تفاهم بالایی با هم داشته باشند. قلب تک تک بازیکنان ما در هر مسابقه برای بردها و باخت‌های یکدیگر می تپید.

    وی گفت: برنامه ریزی ما برای سال آینده حفظ همین بازیکنان است و این حمایت باشگاه را می‌طلبد. فکر می‌کنم توانستیم با این قهرمانی یک خسته نباشید به هیات اصفهان و باشگاه نیک اندیش شهرداری اصفهان بگوییم.

    سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان نیک اندیش با اشاره به اینکه تیمش میانگین سنی خوبی دارد و حداکثر سن بازیکنانش ۲۶ سال است گفت: ما از دو بازیکن نوجوان و قهرمان رده سنی جوانان در تیم بهره می بریم به اضافه اینکه چهار بازیکن از هفت یار ما بومی اصفهان هستند. شالوده تیم ما اصفهانی است و در بازی آخر پرسا صمدی بازیکن اصفهانی ما به نوعی ستاره رقابت‌ها بود.

    وی خاطرنشان کرد: امسال با حمایت نیک اندیش مشکل خاصی نداشتیم و تیم حرفه ای بسته شده و برای آن حرفه ای برنامه ریزی شده بود. ما یک سرپرست قوی داشتیم و بازیکنان با وجود خانم آذر مشکلی از لحاظ امکاناتی که می‌خواستند نداشتند. البته هیچ کاری بدون ایراد نیست و ما در صدد هستیم با رفع آنها سال اینده یک قهرمانی دیگر برای اصفهان به ارمغان آوریم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رجبی: دست بازیکنانم را می‌بوسم/ ستاره تیم ما بازیکن اصفهانی‌مان بود"
    1. فرهادفرهومند گفت:

      باعرض سلام خدمت سرکار خاننم رجبی.برای بنده مثل روز روشن بود با توجه به تخصص و درایت سرکار عالی این تیم موفق خواهد بود.لذا این موفقیت را به شما و تمامی بازیکنان ومسیولین زحمتکش تیم تبریک میگویم.موفق باشید.

    2. محمد رضا عدالت پناه گفت:

      با عرض سلام من هم به شما مربی دلسوز و زحمتکش تبریک میگم امیدوارم در تمامی مراحل زندگی نیز موفق باشید


    تازه ترین اخبار