امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۴:۵۷  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۳ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53448
    ارسال خبر چاپ خبر
  • امسال در حدی که انتظار داشتم نبودم

     

    بازیکن اصفهانی تیم تنیس روی میز نیک‌اندیش شهرداری اصفهان، قهرمان لیگ ۹۲ ‏گفت: برنامه‌ام در سال آینده برگشتن به دوران اوجم یعنی قرار گرفتن بین ۳ نفر اول ایران است.‏

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،پریسا صمدی در گفتگو با ایمنا اظهار داشت: امسال تیم‌های بیشتری در لیگ برتر شرکت کرده بودند و ‏برخلاف پارسال، بازی‌ ها متمرکز بود که خوبی‌ها و بدی‌هایی داشت. درست است که لیگ به صورت رفت ‏و برگشت بهتر است اما متأسفانه چون از ورزش بانوان حمایت نمی‌شود، فدراسیون مجبور شد که به ‏این صورت برگزار کند.‏

    وی ادامه داد: امسال اسپانسری نبود که از ما حمایت کند اما نیک‌اندیش از تنیس بانوان اصفهان ‏حمایت کرد و با زحمات آقای کریمیان که با توجه به وسع خود از ما پشتیبانی کرد، حداقل ملی‌پوشان ‏بیرون نماندند. خودم در سال ۹۲ در حدی که می‌خواستم نبودم و سال آینده که آزادی بیشتری از نظر ‏تحصیلی دارم، قصدم این است که به جایگاه قبلی خودم برگردم و جزو ۳ پینگ‌پنگ باز اول ایران باشم.‏

    صمدی گفت: تنیس را از ۸ سالگی شروع کردم و از سال ۸۲ عضو تیم ملی جوانان شدم و بلافاصله ‏هم به عضویت تیم ملی بزرگسالان درآمدم و شرکت در ۶ دوره مسابقات جهانی و چندین عنوان بین‌المللی را در کارنامه خود ‏دارم.‏

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صمدی: می‌خواهم سال آینده به جایگاه قبلی خودم برگردم"
    1. دکتر حامد صفاری گفت:

      آنچه شما درباره خود فکر می کنید، بسیار مهمتر از اندیشه هایی است که دیگران درباره شما دارند.
      با سلام
      بر زندگی یک سری قوانینی حاکمه که یکی از اونها میگه:

      اندیشه انسان راه زنگی انسان رو مشخص میکنه که دو تا بال داره ۱.باور و ۲. روحیه.
      من مطمئنم که تلاش و تحمل سختیها مخصوصا در دو جبهه علم و ورزش روزی به بار خواهد نشست.از طرفی پزشکی و سختی های بخصوصش و از طرفی ورزش و کسب نتایج درخشان و این کار رو فقط خانم دکتر و امثال اون می تونن انجام بدن نه مثل خیلی ها که حتی تو یک جبهشم پاشون لنگ می زنه.

      واقعیتها مهمه نه انتخابها و انتصابها،این تیم هم میره و برمیگرده به امید اینکه واقعا برا یک بار هم که شده ی نتیجه در خور توجه و در حد و اسم نام ایران بکیره و برنده واقعی هم کسانی هستند که این نیتشون هست نه………. در آخرین بازیها که در لیگ اصفهان برگزار شد همه چی مشخص شد اونم از زبان سرمربی تیم قهرمان و این واقیتهاس.به امید روزی که یکی شجاعانه مسئولیت اتفاقات رو بر عهده بگیره و پاسخگو باشه.

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب دکتر صفاری گرامی
        با سلام
        احتراما،سرکار خانم دکتر پریسا صمدی یکی از افتخارات و الگوهای ماندگار جامعه ورزشی کشور خصوصا خانواده تنیس روی میز می باشند.
        رفتن یا نرفتن به یک مسابقه نه تنها چیزی از ارزشها و افتخارات این ماندگار ابدی تنیس روی میزکم نمی کند بلکه بر عزت و احترام این بانوی ملی وافتخار آفرین خواهد افزود.
        امثال سرکار خانم دکتر صمدی نه تنها در حوزه علم و معرفت ونه تنها در حوزه ورزش قهرمانی و ملی بلکه در حوزه مدیریت کلان ورزشی جزء جدایی ناپذیر این رشته جذاب اما متاسفانه آلت دست برخی افراد غیر ورزشی می باشند که امیدواریم و البته یقین داریم بزودی ایشان را در جایگاه رفیع مدیریت کلان ورزشی در کنار قهرمانی ببینیم.
        یقین بدانید سحر نزدیک است
        باتشکر

    2. دکتر حامد صفاری گفت:

      با سلام
      ضمن تشکر از زحمات و حسن نیت جنابعالی
      خدا را شاهد میگیرم که شخص برای ما مهم نبوده بلکه مهم قرار گرفتن نام مقدس ایران و ایرانی بر قله های افتخار می باشد و این مهم تحقق نمی یابد جز با اتکا به خداوند متعال و تکیه بر شایسته ترین ها( نخبگان علمی و ورزشی)


    تازه ترین اخبار