امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۳:۰۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53516
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانک صادرات فارس قهرمان لیگ دسته یک بزرگسالان کشور شد‎. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم بانک صادرات استان فارس نماینده شایسته استان فارس در رقابتهای لیگ دسته یک بزرگسالان کشور که با حمایتهای بی دریغ حسینعلی شهریاری مدیر عامل بانک صادرات استان فارس و مهدی ترابی ریاست هیات تنیس روی میز استان فارس…

    1

    بانک صادرات فارس قهرمان لیگ دسته یک بزرگسالان کشور شد‎.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم بانک صادرات استان فارس نماینده شایسته استان فارس در رقابتهای لیگ دسته یک بزرگسالان کشور که با حمایتهای بی دریغ حسینعلی شهریاری مدیر عامل بانک صادرات استان فارس و مهدی ترابی ریاست هیات تنیس روی میز استان فارس پای به این رقابتها گذاشته بود توانست پس از چندین هفته سخت و دشوار به عنوان قهرمانی باشگاههای کشور یک هفته قبل از پایان این رقابت ها دست یابد.

    در این رقابتها تیمهای بانک صادرات فارس، شهرداری تبریز، نفت و گاز و گچساران، مناطق نفت خیز جنوب اهواز و هیات قم با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این بین ۴ تیم مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی بودند. بانک صادرات فارس با پیروزیهای مقتدرانه در دیدارهای خود یک هفته پیش از پایان رقابتها به عنوان قهرمانی دست یافت.

    در این راه بازیهای درخشان محمود ریزبند، سینا زارع، مجتبی امینی، مهدی دلیر، سجاد حسینی و به همراه جوانانی چون محمد شهریاری، مهدی جلیلی، مهدی ثابت، حمید یوسفی، علیرضا امرا و محمد اصلمند و با مربیگری توانمند آقای میعاد مکیف، موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابتها شدند. همچنین مدیر فنی پرتلاش تیم مهدی ترابی و سرپرست تیم عباس زاده بود.

    تیم قدرتمند شهرداری تبریز متشکل از بازیکنان شاخصی چون شهرام سربخشیان، مهدی خوشمرام، محمد صمد آبادی، عیسی طهماسبی و سامان ابراهیمی و با سرمربیگری شهرام سربخشیان به عنوان دومی این رقابتها دست یافت.

    تیم خوب نفت و گاز گچساران متشکل از بازیکنان مطرحی چون محمد امین حنطه، محمد بوجاریان، مهدی دارستانی، محمد بشیری و مهدی یوسفی و با سرمربیگری محمد پیشیار در جایگاه سوم این رقابتها ایستاد.

    همچنین دیگر تیم مدعی این رقابتها یعنی مناطق نفت خیر جنوب اهواز متشکل از بازیکنان خوبی چون احسان کشتکار، امیر چراغیانی، حامد باشت باوی، پژمان بخشنده و محسن حدادیان با سرمربیگری محمود ساکیانی به عنوان چهارمی این رقابتها بسنده کرد.

    لازم به ذکر است که قهرمانی تیم بانک صادرات استان فارس در لیگ دسته یک بزرگسالان آقایان کشور همزمان با قهرمانی تیم هیات تنیس روی میز استان فارس در لیگ دسته یک بزرگسالان کشور در قسمت بانوان گردید که شیرینی این موفقیت را دو چندان کرد. این دو عنوان قهرمانی ارزشمند حاصل تلاشهای عوامل هیات، بازیکنان و مربیان استان و بخصوص ریاست محترم هیات استان فارس مهدی ترابی است که با درایت خود موجب حضور تیمهای استان فارس در رقابتهای باشگاههای کشور طی دو سال گذشته شده است که این امر پیش از این مهیا نبود. سال گذشته تیم هیات تنیس روی میز فارس با نیروهای جوان و تمام بومی خود موفق به کسب عنوان سومی این رقابتها گردیده بود.

     

    مهدی ترابی رییس هیات تنیس روی میز استان فارس ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیم بانک صادرات بیان داشت: کسب عنوان قهرمانی تیم بانک صادرات فارس در این رقابتها حاصل زحمات بازیکنان تیم و همچنین حمایتهای همه جانبه حسینعلی شهریاری مدیر عامل بانک صادرات استان فارس بوده که بایستی از زحمات ایشان نهایت تشکر را نمود. همچنین تیم بانوان هیات استان فارس نیز با بازیکنان تمام بومی خود توانست با شایستگی کامل دومین عنوان قهرمانی متوالی خود را در این رقابتها بدست آورد و تیم نوجوانان هیات استان فارس نیز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابتها گردید که از همینجا قول حمایت های بیشتری را به بانوان پرتلاش و شایسته استان در سال آینده خواهم داد. رییس هیات تنیس روی میز استان فارس در پایان گفت: پس از حضور موفقیت آمیز بازیکنان استان فارس در رقابتهای مختلف کشوری حال با کسب ۲ عنوان قهرمانی لیگ دسته یک بزرگسالان کشور در رده بانوان و آقایان موفق به سپری کردن سالی پر افتخار برای تنیس روی میز استان فارس شدیم که امیدوارم این روند در سالهای آتی نیز ادامه دار باشد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بانک صادرات فارس قهرمان لیگ دسته یک بزرگسالان کشور شد‎"
    تازه ترین اخبار