امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۱:۱۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53537
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی فروردین‌ماه در اردوی مشترک مجارستان شرکت می‌کند

     

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نوشاد و نیما عالمیان، اگر در مسابقه انتخابی شکست هم می‌خوردند، باز هم در تیم ملی حضور پیدا می‌کردند.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،احمد جعفری پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعلام اسامی تیم ملی تنیس روی میز ایران اظهار داشت: روز گذشته جلسه کمیته فنی برگزار شد و اسامی بازیکنان حاضر در مسابقات جام جهانی ژاپن نهایی شد.

     

    وی در خصوص اینکه انتصاب نوشاد و نیما عالمیان اعتراضاتی داشت و برخی عنوان می‌کردند مسابقات انتخابی دیگر انگیزه ای برای بازیکنان نخواهد داشت، گفت: اصلا هم اینطور نیست. من خودم نوشاد و نیما را انتصاب کردم چون رنکینگ آنها از سایر بازیکنان بالاتر است. چه کسی می‌خواهد جای آنها بیاید؟ آنها در مسابقه انتخابی هم شرکت می‌کردند و شکست می‌خوردند، من آنها را انتخاب می‌کردم.

     

    سرمربی ارومیه‌ای تیم ملی تنیس روی میزگفت: ۸۰ درصد بازیکنانی که مدنظرم بودند انتخاب شدند و سر نفر پنجم هم به دلیل مشکلات مالی نتوانستیم کسی را انتخاب کنیم. در مورد انتصاب افشین نوروزی هم خودم این موضوع را در کمیته فنی به رای گذاشتم که از بین او و مهران احدی یک نفر انتخاب شود که همه با اتفاق آرا نوروزی را انتخاب کردند.

     

    وی عنوان کرد: پیش از مسابقات جهانی یک اردوی خارج از کشور و مشترک در فروردین ماه در مجارستان خواهیم داشت که به احتمال زیاد اسلوونی هم حضور خواهد داشت.

     

    جعفری‌پوردر خصوص اعزام به مسابقات کاپ آسیا عنوان کرد: قرار است ۲۶ بهمن ماه به همراه نیما عالمیان راهی این رقابت‌ها شویم. ما می‌خواستیم از نوشاد هم به عنوان یار ذخیره در این رقابت ها استفاده کنیم، اما نشد و پس از صحبت‌هایی که با خود نوشاد هم انجام دادیم قرار شد نیما در این مسابقات شرکت کند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جعفری‌پور: نوشاد و نیما در انتخابی شکست هم می‌خوردند، باز هم انتخاب‌شان می‌کردم"
    1. نيك خواه- محمد گفت:

      آفرین به شما به این میگن مربی فهیم .
      جمله ای همه جانبه بیان فرمودین .شکست برای نوشاد و نیما را دور از واقع نمیدونستین و یا به اونها دارید میگین که اگر انتخابی میدادین احتمال شکستتون هم بود.!دارید روحیه بهشون میدین ویا تضعیف روحیه و یا حس کینه و یاس و ناامیدی را در سایر بازیکنان تقویت میکنید اون هم قبل از مسابقات جهانی چرا که سایر بازیکنان دیگر امیدی برای بیشتر تلاش کردن نخواهند داشت و برای بردن نوشاد و نیما را امید و نتیجه گرفتن را از دست میدن.
      البته این از اشتباه اول حادث میشود به قول دکتر شریعتی :”بسیاری از خطا ها برای جبران اولین خطاست”.
      خطای اول انتصاب کردن بود و حالا بعد از آن خطا فرمایشات بعدی خطا اندر خطا خواهند بود.
      انتخابی از اول برای همه نفرات برتر میگذاشتین که نه حرف و حدیث پیش بیاد و نه شما اینجوری مجبور به اظهار نظر چند جانبه میشدید.
      تیم چین که بهترین قهرمانان جهان و المپیک را دارد مگر انتخابی نگذاشت بدون اینکه یک نفر را انتصاب کنند.چند دوره انتخابی گذاشتن بهترین نوع تشکیل تیم ملی هر کشور است که چین هم همین کار را کرده است.

    2. علی خلیفه اصل گفت:

      از کرامات شیخ ما این است
      شیره را خوردو گفت شیرین است

    3. به نام خداوند بخشنده و دانا
      سلام و ادب
      بنده حقیر اگر در جایگاه جناب آقای جعفر پور عزیز بودم در مورد انتخاب نفر پنجم یا چهارم مصاحبه ای انجام نمیدادم /
      براستی که مردم بهترین قاضی هستند
      یا حق

    4. کیوان باقرزاده گفت:

      با سلام خدمت اقای جعفری پور موفق باشید

    5. عرفان فرج اسلام گفت:

      با سلام خدمت آقای جعفر پور موفق باشید.(شاگرد همیشگیتان – عرفان فرج اسلام)

    6. وحيد ببردل ثاني گفت:

      باسلام خدمت سرمربی تیم ملی ایران .

      احمد جان موفق باشی.


    تازه ترین اخبار