امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۷:۳۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۵ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53555
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقه پینگ پنگ جام نوروز کرج‎ برگزار شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این مسابقات که با حضور ۷۰ ورزشکار در خانه پینگ پنگ کرج برگزار گردید با قهرمانی محمود ریزبند از تهران به کار خود پایان داد. در این مسابقات که از که از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود و با حضور…

    IMG_20140314_205033

    مسابقه پینگ پنگ جام نوروز کرج‎ برگزار شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این مسابقات که با حضور ۷۰ ورزشکار در خانه پینگ پنگ کرج برگزار گردید با قهرمانی محمود ریزبند از تهران به کار خود پایان داد.

    در این مسابقات که از که از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار بود و با حضور بازیکنانی از ۵ استان تهران-مرکزی-قزوین-شمال کشور و البرزو از دسته های مختلف بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و قهرمان خردسالان برگزار شد، در پایان و پس از انجام ۱۳۴ مسابقه محمود ریزبند از تهران به عنوان قهرمانی دست یافت و پس از وی ایمان گلشاهی از قزوین و محمد گروسی زاده از تهران و امیرحسین رهگذر از البرز مقامهای دوم تا چهارم را بدست آوردند.

     

    شایان ذکر است که مبلغ ۸ میلیون ریال به عنوان جایزه به نفرات برتر اهداء گردید که شامل جام به نفرات اول تا سوم و جایزه نقدی میشد.

     

    این مسابقات با همت و حمایت هیئت پینگ استان البرز و حمایت مالی برخی از ورزشدوستان استان و با مسئولیت آقایان امید شمس و بیژن غفاری برگزار گردید.

    طبق همین گزارش مقرر شده این مسابقات در سالهای آینده  ادامه داشته باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقه پینگ پنگ جام نوروز کرج‎ برگزار شد"
    1. ابوالفضل نوفلاح گفت:

      با سلام،
      ضمن تشکر ویژه از برگزار کنندگان این مسابقات که با همت خود و بدون هیچگون چشم داشت اوقات خود را صرف این موضوع نموده اند، از پیشکسوتان و علاقمندان و شخصیتهای معتبر استان که با وجودشان گرما بخش فضای رقابتی تنیس روی میز در استان البرز شده اند قدر دانی مینماییم.
      ایجاد چنین فضای بدون حاشیه و رقابتی سالم در نوع خود یک مهم بوده و تا کنون سابقه نداشته است.
      البته افراد دیگری نیز هستند که از حمایتهای آنها نیز در این میان بهره برده شده است که بنا به درخواست آن عزیزان نامشان برده نمیشود.
      مع الوصف ، به نظر میرسد ، این حرکت شایسته که موجبات پیشرفت سریع تر ورزشکاران این رشته ورزشی (بخصوص در استان البرز) خواهد بود، {{هرچند که اقدامات مشابه از مدتها پیش مورد انتظار ما بوده و هست !!!}} افزایش انگیزه و به تبع آن ممارست همراه با کسب تجارب با ارزش به ارمغان می آورد. که تداوم این مسابقات را با حمایت بیشتر از سوی مسولین تقاضامندیم.
      مع هذا ، جای آن دارد که از مسولین این رشته نیز که فضای ارایه چنین برنامه هایی را در اختیار قرار داده اند (هرچند در وسعت کم و شاید هم در حد بضاعت مجموعه مدیریتی در این استان) قدردانی شود.

    2. فریبرز سلامی گفت:

      با سلام
      با تشکر از مسئولین محترم هیئت البرز علی الخصوص آقایان شمس و غفاری که با حسن اخلاق و همچنین برگزاری مناسب مسابقات موجبات رشد و پیشرفت تنیس روی میز و ایجاد انگیزه و روحیه نشاط در بین جوانان و رده های سنی پایه می باشند.
      امید است با تداوم این اقدامات مثبت شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این رشته در بین علاقه مندان باشیم و از زحمات عزیزانی که در این راه خالصانه و بی ادعا تلاش میکنند به نحو شایسته قدردانی گردد.


    تازه ترین اخبار