امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۲:۰۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۶ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53566
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     رئیس هیئت پینگ‌پنگ کردستان از برگزاری یک دوره رقابت بین‌المللی پینگ‌پنگ در آینده‌ای نزدیک به میزبانی استان و به منظور افزایش مراودات فرهنگی، اثبات سطح بالای امنیت در کردستان و تقویت این ورزش خبر داد.   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رئیس جدید هیئت پینگ‌پنگ…

     

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ کردستان از برگزاری یک دوره رقابت بین‌المللی پینگ‌پنگ در آینده‌ای نزدیک به میزبانی استان و به منظور افزایش مراودات فرهنگی، اثبات سطح بالای امنیت در کردستان و تقویت این ورزش خبر داد.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رئیس جدید هیئت پینگ‌پنگ به همراه دبیر و یکی از مربیان پیشکسوت این رشته در کردستان، یکشنبه شب در سرای روزنامه‌نگاران این استان مهمان خبرنگاران خبرگزاری‌های شبستان، ایرنا و فارس بودند.

     

    در این نشست صمیمی که به بحث و بررسی وضعیت این ورزش در سطح استان اختصاص داشت، دیدگاه‌های مختلف اعضای هیئت مطرح و از سوی اصحاب رسانه نیز پیشنهادات مختلفی به منظور ارتقای این رشته ارائه شد.

     

    در ابتدای این دیدار، رئیس هیئت پینگ‌پنگ کردستان اظهار کرد: این ورزش در سطح استان دارای سرمایه‌های انسانی قابل توجهی است که شرایط را برای کار تسهیل می‌کند.

     

    نژادجهانی با اشاره به علاقه ذاتی خود به ورزش، علت حضور در رأس هیئت تنیس روی میز را همین علاقه ذکر کرد و افزود: اعتقاد دارم در ورزش پینگ‌پنگ مشکل فی نداریم و تنها نیاز به اصلاح ساختار اداری در آن داریم.

     

    وی با اشاره به دیدار خود با رئیس فدراسیون خاطرنشان کرد: در آن جلسه خواستار میزبانی رقابت‌های مرحله نهائی پینگ‌پنگ جوانان کشور در کردستان شدیم که مورد موافقت قرار گرفت.

     

    رئیس هیئت پینگ‌پنگ کردستان همچنین از تصویب برگزاری یک دوره رقابت بین‌المللی در این جلسه به میزبانی استان کردستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با این کار قصد داریم چند موضوع را مطرح کنیم.

     

    جهانی اظهار کرد: افزایش مراودات فرهنگی، اثبات سطح بالای امنیت در کردستان و تقویت ورزش پینگ‌پنگ از جمله اهداف ما در این رویداد بین‌المللی خواهد بود.

     

    وی با بیان اینکه این‌گونه رقابت‌ها نقش مهمی در افزایش تعاملات بین‌المللی خواهد داشت، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران‌های شیمیایی حلبچه و سردشت از دیگر اهداف ما در برگزاری این بازی‌ها است.

     

    در ادامه این نشست، خبات ساعدی مدیر سرای روزنامه‌نگاران کردستان با قدردانی از حضور مسئولان هیئت‌های ورزشی در میان اصحاب رسانه، این امر را موجب نزدیکی هر چه بیشتر اهل قلم و فعالان عرصه ورزش دانست.

     

    خبات ساعدی افزود: سرای روزنامه‌نگاران کردستان افتخار می‌کند در این محل و به مناسبت‌های گوناگون از اهالی قلم پذیرایی می‌کند و این کار در راستای معرفی هر چه بیشتر جامعه رسانه‌ای استان مفید خواهد بود.

     

    وی با تقدیر از در اختیار گذاشتن میز پینگ‌پنگ از سوی هیئت این رشته به سرای روزنامه‌نگاران، خاطرنشان کرد: با تشکیل تیم خبرنگاران برای نخستین بار گروهی منسجم را برای حضور در رقابت‌های مختلف خواهیم بست.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کردستان میزبان رقابت‌های بین‌المللی پینگ‌پنگ می‌شود"
    تازه ترین اخبار