امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۵:۳۴  آخرین بروزرسانی : مهر ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5360
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وزیر ورزش و جوانان توفیق خدمتگزاری به خلق خدا را یک فرصت دانست و گقت: باید آن را غنیمت بشماریم و از آن به بهترین شکل در مسیر خدمت رسانی استفاده کنیم . به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان ، محمد عباسی که در مراسم تودیع…

    وزیر ورزش و جوانان توفیق خدمتگزاری به خلق خدا را یک فرصت دانست و گقت: باید آن را غنیمت بشماریم و از آن به بهترین شکل در مسیر خدمت رسانی استفاده کنیم .
    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان ، محمد عباسی که در مراسم تودیع تاجیک و صادقی،مدیران کل حراست سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان و معارفه رمضان پور مدیر کل جدید حراست وزارت ورزش و جوانان سخن می گفت، ضن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با اشاره به تاکیدات مکرر دین اسلام و ائمه معصومین درخصوص خدمت به مردم اظهار داشت : توفیق خدمتگزاری به خلق خدا یک فرصت است که نصیب هر کسی نمی شود و باید این توفیق را غنیمت شمرد.
    وی در ادامه از تلاشهای تاجیک و صادقی تقدیر کرد و با تاکید بر بر لزوم تقویت هویت دینی و ملی در کنار ورزش، از جوانان به عنوان مهمترین و موثرترین سرمایه های انسانی کشور نام برد.
    وزیر ورزش و جوانان دراین نشست همچنین بر ایجاد فضاهای ورزشی امن و بانشاط برای مردم به ویژه جوانان تاکید کرد و گفت: برای رسیدن به این امر مهم باید بیش از پیش تلاش کنیم .
    درادامه این نشست زارعی رییس سازمان حراست کل کشور با بیان اینکه فلسفه خدمت برمبنای تعالی ، رشد و تغییر استواراست گفت: مسوولیتها در نظام جمهوری اسلامی ایران چون برای خدمت به مردم است فرصتهایی طلایی برای رشد هستند و ما باید با ظرفیت شناسی و مدیریت هوشمندانه از شرایط موجود در ورزش کشور بهترین و بیشترین بهره را به مردم به ویژه جوانان برسانیم .
    وی با مهم خواندن جایگاه وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت : جوانان بزرگترین سرمایه های ملی ما هستند و باید از‌ آنها به بهترین شکل حراست و پاسداری کنیم .
    زارعی اظهار داشت : حراست در دستگاههای اجرایی مانند گلبولهای سفید دربدن هستند و می توانند با ایجاد اقدامات پیشگیرانه و جلب اعتماد عمومی ، فضا را برای حضور خانواده ها به ویژه جوانان مهیا کنند.
    همچنین در این جلسه تاجیک گزارشی از عمکرد حراست در مدت زمان مدیریت خود ارائه نمود و رمضان پور نیز ضمن تشکر از اعتماد وزیر ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد که بعنوان عضوی از خانواده ورزش در جهت اعتلا و سربلندی این وزرات خانه گام بردارد.
    در پایان محمد عباسی با اهدا لوح سپاس به تاجیک و صادقی قدردانی و ابلاغ مدیریت رمضان پور ر پست جدید را تقدیم وی کرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انتصاب مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان"
    تازه ترین اخبار