امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۹:۳۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ | کد خبر : 53659
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان ایران بامثبت خواندن اردوی آماده سازی این تیم درآبادان گفت:اردوی خیلی خوبی درآبادان برگزار کردیم که تاثیر آن را در جام جهانی خواهیم دید.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محسن شیشه گرها سه شنبه شب درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان تیم ملی تمرینات…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز جوانان ایران بامثبت خواندن اردوی آماده سازی این تیم درآبادان گفت:اردوی خیلی خوبی درآبادان برگزار کردیم که تاثیر آن را در جام جهانی خواهیم دید.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محسن شیشه گرها سه شنبه شب درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان تیم ملی تمرینات بسیار خوبی در آبادان انجام دادند و به شرایط آرمانی خود دست یافتند.

     

    وی با اشاره به برگزاری دو نوبت تمرین در طول روز در آبادان اظهار کرد: تیم ملی در این اردوی شش روزه ۱۲ جلسه تمرین برگزار کرد.

     

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ایران افزود:هدف ازبرگزاری این اردوقرار گرفتن ملی پوشان در شرایط مسابقه و رسیدن به آمادگی بود تا برای حضور در رقابت های جام جهانی مشکلی نداشته باشند.

     

    وی درخصوص اردوی بعدی تیم ملی گفت: این اردو در دهه نخست فروردین ماه ۹۳ در تهران برگزار می شود.

     

    شیشه گرهااز پالایشگاه، اداره ورزش و جوانان، هیات تنیس روی میز و موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان برای فراهم کردن اردوی آماده سازی تیم ملی تشکر کرد.

    توضیح مدیر سایت:

    از نظر مدیر سایت بعید به نظر می رسد که این سخنان حرفهای آقای شیشه گرها بوده باشد زیرا از لحاظ کارشناسی و علمی یک اردوی صرفا چند روزه که با ۱۲ جلسه تمرین همراه بوده است  اگرمیتوانست برای بازیکنان ایران قهرمانی کسب کند پس اگر یک اردوی ۲۴ جلسه ای برگزار می شد چه اتفاقی می افتاد.امیدواریم که این گفته ها نظر و دیدگاه مربی تیم ملی جوانان نبوده باشد. زیرا بزودی و در چند روز آینده نتایج مسابقات پیش رو بازتاب خود را در رسانه ها نمایان خواهد کرد.

    برای تیم های ملی کشورمان آرزوی موفقیت داریم

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شیشه گرها:تاثیراردوی آبادان را در جام جهانی خواهیم دید(توضیح مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار