امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۱:۰۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۶ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۳ | کد خبر : 53750
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیمهای ایرانی حاضر در مسابقات اوپن نوجوانان و جوانان هند به دور بعدی مسابقات صعود کردند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیمهای ایرانی حاضر در مسابقات اوپن نوجوانان وجوانان هند به دور بعدی مسابقات صعود کردند. تیم باشت باوی وامیری نیا که در گروه یک این رقابتها قرار دارد باقبول شکست ۳بر۱ برابر تیم…

    تیمهای ایرانی حاضر در مسابقات اوپن نوجوانان و جوانان هند به دور بعدی مسابقات صعود کردند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیمهای ایرانی حاضر در مسابقات اوپن نوجوانان وجوانان هند به دور بعدی مسابقات صعود کردند.

    تیم باشت باوی وامیری نیا که در گروه یک این رقابتها قرار دارد باقبول شکست ۳بر۱ برابر تیم سنگاپور بعنوان تیم دوم گروه یک به مرحله بعدی صعود کرد.تنها برد این دیدار توسط سروش امیری نیا بدست آمد.

    تیم مشترک ایران و قزاقستان که ترکیب آن را آرمان حاجی ئی و گراسیمنکو از قزاقستان تشکیل داده اند با درخشش قابل وصف موفق شدندتیم سوئد را با نتیجه ۳بر۲ شکست دهد و بعنوان تیم اول گروه به مرحله بعد صعود نماید. دیدار حساس نهایی این مسابقه توسط حاجی ئی  بدست آمد.

    به این ترتیب در نیمه نهایی تیمهای ایران و تیم مشترک ایران وقزاقستان با هم روبرو خواهند شد وتیم سنگاپور برابر سوئد به رقابت خواهد پرداخت.

    نتیجه دیدار تیم ایران  تیم مشترک ایران و قزاقستان بسیار حائذ اهمیت و دیدنی خواهد بود.

    ریز نتایج کلی این رقابتها در ادامه آمده است:

    قفغعهخحج

    Uneeeeeeeeetitled

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اوپن نوجوانان وجوانان هند/صعود تیمهای ایران به مرحله بعدی"
    تازه ترین اخبار