امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۴:۱۲  آخرین بروزرسانی : فروردین ۶ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۳ | کد خبر : 53774
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ایران برابر تیم مشترک ایران وقزاقستان شکست خورد

    Untitled

    در ادامه رقابتهای اوپن نوجوانان و جوانان هند تیم مشترک ایران و قزاقستان با شکست تیم ایران به فینال راه یافت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه رقابتهای نیمه نهایی تیمی ابتدا تیم سنگاپور الف و سوئد به رقابت پرداختند که این دیدار با نتیجه ۳بر۲ به سود تیم سنگاپور الف به پایان رسید.در دیگر دیدار این مسابقات که  به یکی از دیدنی ترین این رقابتها مبدل شده بود تیم ایران متشکل از سروش امیری نیا و حامد باشت باوی با تیم مشترک ایران وقزاقستان شامل آرمان حاجی ئی و گراسیمنکو از قزاقستان رودر روی یکدیگر قرار گرفتند و در نتیجه این تیم مشترک ایران بود که موفق شد با نتیجه ۳بر۱از سد تیم ایران گذشته به فینال راه یابد.

    در دیدار اول این مسابقه حساس و دیدنی آرمان حاجی ئی برابر سروش امیری نیا قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۳بر۱ از سد امیری نیا بگذرد.در دومین مسابقه گراسیمنکو قزاق برابر حامد باشت باوی قرار گرفت و با نتیجه مشابه ۳بر۱ به پیروزی رسید تا تیم مشترک ایران وقزاقستان با نتیجه ۲بر صفر از تیم ایران جلو بیافتد.

    در مسابقه سوم این تیمهای دونفره بودند که به مصاف هم رفتند که در نتیجه زوج امیری نیا و باشت باوی موفق شدند با نتیجه ۳بر۱ از سد زوج بازیکن قزاق و حاجی ئی عبور نمایند تا نتیجه ۲بر ۱ شود.

    در مسابقه بعدی گراسیمنکو قزاق برابر سروش امیری نیا قرار گرفت و موفق شد با نتیجه ۳برصفراز سد امیری نیا بگذرد وبا این پیروزی به فینال این رقابتها راه یابد .

    نکته قابل تامل اینکه با وجود درخشش بازیکنان کشورمان در این مسابقات خصوصا در شرایطی که تعداد اندکی بازیکن در این رقابتها حضور دارند  اما تاکنون حتی یک تصویر از بازیکنان کشورمان در سایت این مسابقات منتشر نشده است.

    ریز نتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    wqerfvcdfghj

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اوپن نوجوانان وجوانان هند/تیم مشترک ایران و قزاقستان به فینال رسید"
    تازه ترین اخبار