امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۱:۵۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۳ | کد خبر : 53796
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به دلیل اعتراض به برنامه‌ریزی ناصحیح از سوی فدراسیون

    هیئت پینگ‌پنگ استان قم در اعتراض به نحوه برگزاری نامطلوب رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور از حضور در این رقابت‌ها انصراف داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری فارس از قم، پینگ پنگ‌بازان تیم هیئت قم یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول پینگ پنگ باشگاه‌های کشور بودند و حتی در هفته نخست این رقابت‌ها نیز به میدان رفتند اما در ادامه این بازی‌ها به دلیل اعتراض به نحوه برگزاری بازی‌ها از حضور در مسابقات کناره گیری کردند.

    این در حالی است که بر اساس برنامه ریزی فدراسیون پینگ پنگ کشورمان رقابت‌های قهرمانی لیگ دسته اول تنیس روی میز بزرگسالان باشگاه‌های کشور با حضور ۵ تیم جریان داشت و سرانجام با قهرمانی نماینده استان فارس به پایان رسید.

    پنج تیم حاضر در مسابقات دسته اول بزرگسالان باشگاه‌های کشور در حالی به صورت رفت و برگشت با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم بانک صادرات فارس با کسب ۶ پیروزی، یک مساوی و یک باخت و کسب ۱۹ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت. فارسی‌ها با کسب این موفقیت جواز حضور در مسابقات امسال لیگ برتر پینگ پنگ باشگاه‌های کشور را نیز به دست آوردند، ضمن اینکه تیم شهرداری تبریز که در هفته پایانی موفق شده بود ۶ بر یک قهرمان این رقابت‌ها را شکست دهد با ۱۷ امتیاز در مکان دوم ایستاد تا این تیم نیز به لیگ برتر صعود کند.

    در جدول رده بندی رقابت‌های لیگ دسته اول پینگ پنگ قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم‌های نفت و گاز گچساران و مناطق نفت خیز جنوب تیم‌های ثابت مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در چند سال گذشته به ترتیب با ۱۵ و هفت امتیاز رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند. تیم هیئت پینگ پنگ استان قم نیز به دلیل اعتراض به سازمان لیگ فدراسیون پینگ پنگ مبنی بر نحوه برگزاری رقابت‌ها از حضور در ادامه بازی‌ها انصراف داد و بدین ترتیب لیگ چهار تیمی پینگ پنگ باشگاه‌های دسته اول کشور به پایان رسید.

    در حالی که این رقابت‌ها قرار بود با حضور هفت تیم برگزار شود تیم‌های پینگ پنگ کاسپین قزوین و توحید یزد نیز همانند تیم هیئت پینگ پنگ استان قم به دلیل اعتراض به نحوه برگزاری بازی‌ها در آخرین لحظه از حضور در لیگ دسته اول اول کنار کشیدند تا یکی از کم رونق ترین لیگ‌های پینگ پنگ دسته اول قهرمانی باشگاه‌های کشور برگزار شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "هیئت پینگ‌پنگ قم از حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور انصراف داد"
    1. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و احترام
      فکر کنم تیم قم همه بازی های دور رفت رو انجام داد.


    تازه ترین اخبار