امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۷:۲۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۳ | کد خبر : 53806
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با برگزاری مسابقات حذفی رقابتهای اوپن نوجوانان و جوانان هند با پیروزی حامد باشت باوی و سروش امیری نیا با وحذف آرمان حاجی ئی همراه بود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات حذفی رقابتهای اوپن نوجوانان و جوانان هند با پیروزی حامد باشت باوی و سروش امیری نیا با وحذف آرمان حاجی ئی همراه…

    با برگزاری مسابقات حذفی رقابتهای اوپن نوجوانان و جوانان هند با پیروزی حامد باشت باوی و سروش امیری نیا با وحذف آرمان حاجی ئی همراه بود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات حذفی رقابتهای اوپن نوجوانان و جوانان هند با پیروزی حامد باشت باوی و سروش امیری نیا با وحذف آرمان حاجی ئی همراه بود.

    باشت باوی برابر نیشاد از هند قرار گرفت و با نتیجه ۴بر۲ به برتری دست یافت و می بایست برای صعود به نیمه نهایی به مصاف آبهیشک از هند به میدان برود.سروش امیری نیا برابر فنگ از سنگاپوربه میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۴بر صفر از سد این بازیکن بگذرد ومی بایست برای حضور در نیمه نهایی به مصاف قوش از هند برود.

    آرمان حاجی ئی بازیکن ارزنده کشورمان نیز برابر گوپتا از هند به میدان رفت و با نتیجه ۴بر۲ از این بازیکن شکست خورد واز دور بازیها کنار رفت.

    در رقابتهای دونفره نیز زوج باشت باوی و امیری نیا با پیروزی ۳برصفر برابر زوج سوئدی به دور بعدی صعود کردند.

    ادامه این رقابتها فردا خواهد بود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اوپن نوجوانان وجوانان هند/صعودباشت باوی و امیری نیا وحذف حاجی ئی"
    تازه ترین اخبار