امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۸:۴۱  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۳ | کد خبر : 53874
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به میزبانی مجارستان انجام خواهد شد

     

     

    تنها اردوی تیم ملی تنیس روی میز برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان از ۲۲ فروردین‌ماه در مجارستان و به صورت مشترک با پینگ‌پنگ‌بازان این کشور و همچنین صربستان آغاز شده و به مدت دوازده روز ادامه خواهد داشت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری مهر، مسابقات قهرمانی جهان اولین و مهمترین رویداد پیش روی تیم ملی تنیس روی میز در سال جدید است که طی روزهای ۸ تا ۱۶ اردیبهشت‌ماه به میزبانی توکیو ژاپن برگزار خواهد شد.

     

    به همین منظور تیم ملی تنیس روی میز که در حال حاضر در دسته دوم مسابقات جهانی و در رده سی و سوم قرار دارد، از ۲۲ فروردین‌ماه اردوی آماده‌سازی خود را آغاز می‌کند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این اردو به صورت مشترک با مجارستان و صربستان و در پوداپست برگزار خواهد شد و احتمالا پینگ‌پنگ‌بازان ملی‌پوش کشورمان در جریان این اردو دیدارهایی هم با ملی‌پوشان مجارستان و صربستان خواهند داشت.

     

    برای حضور در اردوی مشترک مجارستان، اعضای تیم ملی تنیس روی میز ۲۱ فروردین‌ماه تهران را به مقصد بوداپست ترک می‌کنند. آنها تمرینات آماده‌سازی خود را تا دوم اردیبهشت‌ماه در کمپ تمرینی بوداپست دنبال می‌کنند سپس به تهران باز می‌گردند تا آماده سفر به محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در ژاپن شوند.

     

    نوشاد و نیما عالمیان، پوریا عمرانی و افشین نوروزی بازیکنان اعزامی به مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان هستند که در اردوی تمرینی مجارستان هم شرکت خواهند کرد. این نخستین و تنها اردوی تمرینی ویژه مسابقات قهرمانی جهانی است که این بازیکنان در آن حضور خواهند داشت. البته در هفته‌های پایانی سال گذشته یک مرحله اردوی یک هفته‌ای به صورت مشترک میان بازیکنان تیم ملی و تیم جوانان برگزار شد اما اردوی مجارستان اولین و تنها اردویی است که تنها با حضور بازیکنان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان برگزار خواهد شد.

     

    البته صربستان و مجارستان از جمله تیم‌های حاضر در دسته اول مسابقات جهانی هستند که تمرین با بازیکنان آنها می‌تواند تاثیرات خوبی برای پینگ‌پنگ‌بازان تیم ملی ایران داشته باشد اما اینکه آیا تنها یک مرحله اردو و تمرین با بازیکنان این دو کشور می‌تواند ملی‌پوشان کشورمان را در رسیدن به اهداف‌شان برای شرکت در مسابقات جهانی یاری کند، پرسشی است به طور حتم پاسخ کاملا مثبت و قابل اتکایی نمی‌توان برای آن داشت.

     

    در هر صورت ارتقا از رده سی و سوم و صعود به دسته اول جهانی هدفی است که تیم ملی تنیس روی میز آن را از شرکت در مسابقات ۲۰۱۴ قهرمانی جهان دنبال می‌کند. با این حال تا به امروز به غیر از اردوی مجارستان، هیچ برنامه دیگری برای آماده‌سازی ملی پوشان تنیس روی میز مصوب نشده است. ضمن اینکه تعداد بازیکنان اعزامی هم کاهش داشته است.

     

    پیش از این قرار بود تیم ملی تنیس روی میز در قالب پنج بازیکن و با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان (نفرات از پیش تعیین شده)، پوریا عمرانی (قهرمانی مسابقات انتخابی) و افشین نوروزی و مهران احدی (بازیکنان انتصابی) به مسابقات جهانی اعزام شود اما در نهایت تصمیم به اعزام تیم چهار نفره گرفته شد و بر این اساس نام مهران احدی از فهرست نفرات اعزامی حذف شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغازاردوی پینگ‌پنگ‌بازان از۲۲ فروردین/تنها ۱۲ روز تمرین برای صعود جهانی"
    تازه ترین اخبار