امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۵۵:۵۵  آخرین بروزرسانی : مهر ۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۵ مهر ۱۳۹۰ | کد خبر : 5390
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با انجام قرعه کشی رقابت های کاپ آسیا، نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ آئین قرعه کشی رقابت های کاپ آسیا با حضور شانزده پینگ پنگ باز برتر مناطق مختلف آسیا ظهر امروز برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. در قسمت مردان و در…

    با انجام قرعه کشی رقابت های کاپ آسیا، نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ آئین قرعه کشی رقابت های کاپ آسیا با حضور شانزده پینگ پنگ باز برتر مناطق مختلف آسیا ظهر امروز برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.
    در قسمت مردان و در گروه D نوشاد عالمیان با نمایندگان ویتنام، هند و امارات همگروه شد که در بازی نخست عالمیان به مصاف عمر راشد از امارات خواهد رفت و در دیگر بازی این گروه، ویتنام به مصاف هند می رود.
    گفتنی است؛ در گروه های A،B و C دوازده پینگ پنگ بازی حضور دارند که از طرف کنفدراسیون آسیا انتخاب شدند و دو نفر برتر هر گروه مستقیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود خواهند کرد. در گروه D چهار نماینده مختلف آسیا (آسیای میانه، جنوب آسیا، جنوب شرق آسیا، غرب آسیا) حضور دارند که نفر اول این گروه به همراه نفرات سوم سه گروه دیگر به صورت حذفی با هم پیکار خواهند کرد و در نهایت دو نفر برتر به جمع شش بازیکن صعود کننده می پیوندند.
    در قسمت بانوان نیز که با حضور ۱۴ راکت به دست برگزار می شود، پریسا صمدی در گروه D با ایا محمد از قطر روبرو خواهد شد.
    این مسابقات از فردا در چانگ شا چین آغاز می شود و تا ۳ روز ادامه خواهد داشت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "قرعه کشی رقابت های کاپ آسیا انجام شد"
    تازه ترین اخبار