امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۴:۲۲  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۳ | کد خبر : 53903
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هیئت تنیس روی میز شهرستان گراش و فاطمه آخوندی به ترتیب هیئت و نایب رئیس برتر ورزش شهرستان گراش فارس در سال ۱۳۹۲ شناخته شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،هیئت تنیس روی میز شهرستان گراش برای نهمین سال متوالی عنوان هیئت برتر ورزش شهرستان را به خود اختصاص داد و سرکار خانم فاطمه…

    IMG_7219

    هیئت تنیس روی میز شهرستان گراش و فاطمه آخوندی به ترتیب هیئت و نایب رئیس برتر ورزش شهرستان گراش فارس در سال ۱۳۹۲ شناخته شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،هیئت تنیس روی میز شهرستان گراش برای نهمین سال متوالی عنوان هیئت برتر ورزش شهرستان را به خود اختصاص داد و سرکار خانم فاطمه آخوندی نایب رئیس هیئت نیز به عنوان برترین نایب رئیس ورزش شهرستان را کسب کرد.

    از نظر ورزشکاران سازمان یافته هیئت تنیس روی میز در بخش آقایان بعد از فوتبال با ۱۵۸ نفر رتبه دوم و در قسمت بانوان با ۳۵ نفر رتبه اول ورزش گراش را کسب کرد و در مجموع ورزشکاران سازمان یافته با ۱۹۳ نفر رتبه دوم ورزش گراش را کسب کرد. فوتبال و کونگ فو با ۳۴۵ و ۱۲۰ نفر رتبه های اول و سوم را کسب کردند.

    گراش اولین نشست مشترک اداره ورزش و جوانان، روسا و نواب هیئت های ورزشی در سال ۱۳۹۳ با حضور فرودی فرماندار و اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش در سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار گردید. در این نشست پس از تلاوت آیات کلام الله مجید، اکبری رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن تبریک سال نو و آرزوی موفقیت برای مسئولین و دست اندرکاران ورزش گراش و عرض تسلیت ایام فاطمیه به بیان عملکرد ورزش گراش در سال ۹۲ پرداخت و اظهار داشت صعود تیم فوتبال جوانان هلال احمر به مرحله دوم مسابقات کشوری و راهیابی فوتسال شهداء به لیگ برتر فارس، کسب بیش از ۴۰ مدال طلا، نقره و برنز کونگ فو کشوری، صعود تیم پینگ پنگ ستاره آبی به رقابت های باشگاه های دسته دو کشور و کسب مقام نائب قهرمانی پینگ پنگ قهرمانی استان، اخذ مقام اول مسابقات شنا جوانان بانوان استان، قهرمانی سوارکاران در رقابت های استقامت و پرش استان و سوم استقامت کشور، برگزاری کلاس های آموزش داوری و مربیگری و میزبانی مسابقات استانی و کشوری در رشته های فوتبال، پینگ پنگ، شنا، سوارکاری، فوتسال و موتورسواری و برگزاری حدود ۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی گرامیداشت دهه فجر و جشنواره روستایی عشایری شهرستان برای دومین سال متوالی در رشته های مختلف ورزشی و افتتاح پیست موتورسواری مهاجر در ایام فرخنده دهه فجر و برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در حوزه جوانان و کسب رتبه اول امور فرهنگی و جوانان استان در بین ۲۹ شهرستان تنها بخشی از فعالیت های اداره ورزش و جوانان در سال ۹۲ بود. اکبری ۳ هیئت کونگ فو، تنیس روی میز و شنا را به عنوان رشته های برتر سال ۹۲ نام برد و از روسای آنان و سرکار خانم آخوندی از هیئت پینگ پنگ به عنوان نایب رئیس برتر ورزش گراش تجلیل گردید. اکبری افزود: هیئت های والیبال و کوهنوردی بانوان، موتورسواری، سوارکاری ، دوچرخه سواری و پرورش اندام جزء هیئت های فعال و اسکیت،تیر با کمان، فوتبال، پهلوانی و زورخانه ای، شطرنج، تنیس و نجات غریق جزء هیئت های نیمه فعال و بدمینتون، بسکتبال، تکواندو، تیراندازی، جانبازان و معلولین و کوهنوردی و والیبال آقایان جزء هیئت های فاقد فعالیت معرفی شدند. اکبری در پایان سخنان خود گفت در مرحله نخست ۲۴ میلیون ریال به حساب هیئت ها واریز خواهد شد و در مرحله بعد نیز به همین مقدار اعتبار در اختیار هیئت های ورزشی قرار خواهد گرفت. آنگاه فرودی فرماندار گراش ضمن عرض تبریک سال نو و ابراز خرسندی در میان مسئولین و دست اندرکاران ورزش گراش گفت: نگاه کلی به مجموعه مدیریتی ورزش در سال ۹۲ راضی کننده بود و کسب مقام و عنوان های کسب شده توسط ورزشکاران در رشته های مختلف ورزشی در خور تقدیر بود. وی بر ضرورت مدیریت و برنامه ریزی روسا هیئت های ورزشی در سال پیش رو تاکید و افزود ورزش اهمیت به ورزش موجب کاهش ناهنجاری های اجتماعی و جلوگیری از مصاحب پیش رو جوانان خواهد بود. فرماندار گراش ابراز امیدواری نمود که در سال ۹۳ حضوری پررنگ تر در برنامه های فرهنگی ورزشی و حوزه جوانان داشته باشد.

    در پایان روسا و نواب هیئت های ورزشی به بیان عملکرد خود در سال ۱۳۹۲ پرداختند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تنیس روی میز گراش بعنوان برترین هیئت استان فارس درسال۹۲"
    تازه ترین اخبار