امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۷:۰۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۶ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۵ فروردین ۱۳۹۳ | کد خبر : 53922
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: سال گذشته باوجود تنگناهای مالی‌ای که وجود داشت توانستیم بهترین بهره‌وری را داشته باشیم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حسین سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خوزستان– اظهار کرد: خدا را شکر سال گذشته باوجود تنگناهای مالی‌ای که وجود داشت، توانستیم…

    SONY DSC

    رییس هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: سال گذشته باوجود تنگناهای مالی‌ای که وجود داشت توانستیم بهترین بهره‌وری را داشته باشیم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حسین سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خوزستان– اظهار کرد: خدا را شکر سال گذشته باوجود تنگناهای مالی‌ای که وجود داشت، توانستیم بهترین بهره‌وری را داشته باشیم و بهترین مقام‌ها را به دست آوریم.

     

    وی بیان کرد: اواخر سال گذشته میزبان مسابقات کشوری بانوان بودیم که زهرا علوی از استان در جایگاه سوم قرار گرفت و پس از این رقابت‌ها هم خود شرکت‌کنندگان طی نامه‌ای از میزبانی ما تقدیر کردند.

     

    رییس هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان کرد: پیش‌بینی می‌کنم باتوجه به عملکردی که سال گذشته داشتیم، بازهم در ارزیابی کشوری جزو سه هیات برتر کشور قرار بگیریم.

     

    وی خاطرنشان‌کرد: به هر حال سال گذشته باتوجه به وضعیت مالی خاص، یکسری برنامه‌های جدید را در دستور کار قرار دادیم، به صورتی که تقریبا اهداف‌مان پیش رفت و آن برنامه‌هایی که مدنظر داشتیم، انجام شد. ما توانستیم مسابقات‌مان را هم طبق تقویم ورزشی برگزار کنیم و علاوه بر آن یکسری مسابقات را هم خارج از تقویم، انجام دادیم.

     

    سلیمانی بیان کرد: ما در بخش رده‌های سنی پایه هم کارهایی انجام دادیم و خوزستان در این رده جزو مدعیان کشور است. باتوجه به نشست‌هایی هم که قرار است با مدیر جدید ورزش آموزش و پروش استان داشته باشیم، می‌خواهیم در زمینه استعدادیابی هم کار کنیم.

     

    رییس هیات تنیس روی میز خوزستان گفت: سال گذشته مدال‌آوری‌های خوبی در هر دو بخش بانوان و آقایان داشتیم و عملکردشان برای ما رضایت‌بخش بود.

     

    وی درخصوص مهم‌ترین برنامه‌های هیات در سال جدید عنوان کرد: باید دید در ادامه وضعیت مالی به چه صورت می‌شود تا طبق آن بتوانیم برنامه‌ریزی کنیم. به هر حال اگر گشایشی در وضعیت مالی صورت بگیرد، مطمئنا ما هم برنامه‌های‌مان را گسترده‌تر اجرا خواهیم کرد.

     

    سلیمانی در پایان اظهار کرد: باتوجه به تاکیدات مدیرکل ورزش و جوانان استان مبنی بر گرفتن میزبانی‌های کشوری در استان، قصد داریم امسال میزبانی‌هایی را داشته باشیم.

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رییس هیات تنیس‌روی‌میزخوزستان: بهترین بهره‌وری راسال۹۲ داشتیم"
    تازه ترین اخبار