امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۲۳:۳۲  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ | کد خبر : 54017
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه مرحله سوم  رقابتهای انتخابی المپیک جوانان منطقه آسیا در تایلند حامد باشت باوی نماینده کشورمان موفق شد از سد بازیکنان کامبوج و ازبکستان بگذرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، حامد باشت باوی تنها نماینده کشورمان در رقابتهای انتخابی المپیک جوانان منطقه آسیا در تایلند ابتدا برابر سیئون تولا از کامبوج به…

    1

    در ادامه مرحله سوم  رقابتهای انتخابی المپیک جوانان منطقه آسیا در تایلند حامد باشت باوی نماینده کشورمان موفق شد از سد بازیکنان کامبوج و ازبکستان بگذرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، حامد باشت باوی تنها نماینده کشورمان در رقابتهای انتخابی المپیک جوانان منطقه آسیا در تایلند ابتدا برابر سیئون تولا از کامبوج به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۴بر۱ از سد این بازیکن بگذرد.

    باشت باوی در دومین دیدار خود برابرلوچنکو از ازبکستان به میدان رفت ودر یک بازی میلیمتری ونفس گیر موفق شد با نتیجه ۴بر۳ از سد این بازیکن نیز گذشته تا بعنوان  سهمیه بازیکن ذخیره جهت المپیک نانجینگ انتخاب گردد.

    تحت هر شرایط و توجیهی مسابقات هند و تایلندوعدم موفقیت در کسب سهمیه المپیک نانجینگ برای تنیس روی میز کشورمان یک شکست تلخ تلقی می شود که بزودی به ابعاد آن خواهیم پرداخت.

    در بدبینانه ترین شرایط تنیس روی میز کشورمان می بایست حداقل یک سهمیه در این رقابتها کسی میکرد که متاسفانه این فرصت نیز همانند دیگر فرصتهای از دست رفته از بین رفت.

    تحلیل وبررسی این رقابتها بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انتخابی المپیک جوانان ؛تایلند/پایان کار بادوپیروزی برای باشت باوی"
    تازه ترین اخبار