امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۳۶:۴۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۳ | کد خبر : 54211
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات پینگ پنگ از برگزاری مسابقات پینگ پنگ باشگاه های استان تهران از روز پنجم اردیبهشت ماه خبرداد .   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ،ˈمحمد بایرام پورˈ به ایرنا گفت: برگزاری این مسابقات که در هفته های پایانی سال ۹۲…

    رییس هیات پینگ پنگ از برگزاری مسابقات پینگ پنگ باشگاه های استان تهران از روز پنجم اردیبهشت ماه خبرداد .

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از اولین پایگاه رسمی خبری تنیس روی میز ایران ،ˈمحمد بایرام پورˈ به ایرنا گفت: برگزاری این مسابقات که در هفته های پایانی سال ۹۲ شروع شده بود با مواجه شدن با ایام نوروز متوقف شد که هم اکنون قرار است از روز پنجم اردیبهشت ماه، ادامه یابد.

     

    وی اظهار امیدواری کر د: برگزاری کیفی تر مسابقات و با تلاش برای بازتاب بهتر رسانه ای آن موجب افزایش رغبت بیشتر باشگاه های شرکت کننده و مسوولان بخش های خصوصی و دولتی جهت حضور در مسابقات باشگاه های پینگ پنگ استان تهران در دوره های بعدی باشد.

     

    بایرام پور برگزاری مطلوب و مستمر این رقابت ها را موجب ارتقای سطح پینگ پنگ پایتخت دانست و گفت: با انتخاب بهترین های این مسابقات، تیم های قدرتمندی را روانه پیکارهای کشوری خواهیم کرد و همانند سال گذشته حضور شایسته ای در مسابقات قهرمانی ایران خواهیم داشت.

     

    این مسابقات قرار است در روز جمعه هفته آینده برگزار شود.

     

    خبر دیگر از استان تهران اینکه مسابقات پینگ پنگ آزاد خردسالان و نونهالان استان تهران با شناخت برترین ها پایان یافت .

     

    مسابقات پینگ پنگ آزاد خردسالان و نونهالان استان تهران در سالن حجاب برگزار شد که چهار ورزشکار نونهال و پنج ورزشکار خردسال به مرحله بعد صعود کردند.

     

    در بخش خردسالان، ˈمتین نجفیˈ،ˈ کیان بهروزˈ، ˈآریا نصیریˈ، ˈمجتبی خوانساریˈ و ˈمحمدرضا نشاطیˈ و در بخش نونهالان، ˈارشیاحیدریˈ، ˈکسری محمدیˈ، ˈامیرعباس وزینˈ و ˈمحمدامین شیریˈ به مقام های برتر دست یافتند.

     

    مسابقات دسته اول و دوم پس از امتحانات نهایی مدارس برگزار خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات باشگاه های تهران پنجم اردیبهشت شروع می شود / نفرات برتر استان تهران معرفی شدند"
    تازه ترین اخبار