امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۱:۳۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54552
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   پرواز مهندس شهنازی به محل مسابقات جهانی تنیس روی میز ژاپن/۲۰۱۴ بعنوان مهمان ویزه. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهندس شاهرخ شهنازی دبیرکل کل مقتدر کمیته ملی المپیک کشورمان که نائب رئیسی دائمی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا ومشاور عالی فدراسیون جهانی را در کارنامه خود دارد بعنوان مهمان ویژه به این مسابقات…

     

    پرواز مهندس شهنازی به محل مسابقات جهانی تنیس روی میز ژاپن/۲۰۱۴ بعنوان مهمان ویزه.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهندس شاهرخ شهنازی دبیرکل کل مقتدر کمیته ملی المپیک کشورمان که نائب رئیسی دائمی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا ومشاور عالی فدراسیون جهانی را در کارنامه خود دارد بعنوان مهمان ویژه به این مسابقات اعزام گردید.

    حضور مهندس شهنازی در رقابتهای جهانی که هم از سوی کنفدراسیون آسیا و هم از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز مسئولیتهای برجسته ای داردبرای ورزش وتنیس روی میز ایران افتخاری فراموش نشدنی محسوب می شود.

    محمد زارع پور در حالی به این مسابقات اعزام شده که هیچ سابقه ای در تنیس روی میز نداشته و برعکس ریشه تنیس روی میز ایران را به حالت خشک شدن رسانده است.

    درحالی که رئیس فدراسیون کشورمان شخصیت شناخته شده ای نیست ورفتن او به اینگونه مسابقات به ضرر و زیان این رشته محسوب می شود اما  درعوض بدون اغراق میتوان گفت که حضور مهندس شهنازی در این رقابتها بسیار برجسته تر از رئیس غیر پینگ پنگی تنیس روی میز کشورمان محسوب شده وبسیار قابل تامل خواهد بود.

    حضور مهندس شهنازی در ژاپن  موجی از شادمانی وروحیه بخشی را در اردوی ملی پوشان کشورمان به همراه داشته است.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی ژاپن/پرواز دبیرکل کمیته المپیک به ژاپن"
    تازه ترین اخبار