امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۲:۳۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54565
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هزینه اتاق خالی سرپرست اعزام نشده با چه کسی است؟

    اتاق سرپرست اعزام نشده تیم ملی بانوان همچنان خالی می باشد!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع پور که درکارنامه خوداز اعزامهای غیر کارشناسی خصوصا در حوزه بانوان وجود داشته است، این بارو به لطف دلسوزان این رشته نتوانست به اهداف غیر پینگ پنگی خود دست یابد.

    قرار بود مسئول امور بین الملل فدراسیون بعنوان سرپرست تیم ملی بانوان به مسابقات جهانی اعزام گردد که با مخالفت شورای برون مرزی از اعزام نامبرده ممانعت بعمل آمد.

    خبرهای دریافتی حکابت از این دارد که مسئول امور بین الملل فدراسیون تنیس روی میز بصورت کاملا عمدی با اطلاعات نادرست در ارتباط با سن نفر اول تیم ملی جوانان دختر کشور، مانع از اعزام وی به  رقابتهای اتخابی المپیک در هند شده بود که البته برخی افراد معلوم الحال نیز با تبعیت از زارع پور بصورت کاملا مشخص در این باره سنگ اندازی کرده بودند.

    یکی دیگر از علتهای عدم اعزام مسئول بین الملل فدراسیون ،عدم اعزام و انتخاب ملی پوشان باسابقه این رشته  به مسابقات به بهانه مشکلات مالی بوده است که باتوجه به این مهم اعزام یک شخص غیر مرتبط به این مسابقات منطقی به نظر نرسیده است!

    اتاق رزو شده مسئول اعزام نشده امور بین الملل که از مطیعان زارع پور تلقی میگردد در طبقه ۲۷ هتل ورزشکاران همچنان خالی بوده وهزینه آن از جیب بیت المال پرداخت خواهد شد.

    نکته جالب و قابل تامل اینکه محمد زارع پور که در تنیس روی میز ایران شخصیت شناخته ای شده نیست در ژاپن نیز در طبقه ۲۷ هتل ورزشکاران اسکان یافته امادرعوض مهندس شهنازی در هتل مخصوص مسئولان و بصورت بسیار ویژه وبعنوان مهمان برجسته اسکان یافته است.

    زارع پور قبلا هم با اعزام یک بانوی غیر پینگ پنگی  دیگرعلاقه خود را به اینگونه اعزامها نشان داده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی ژاپن/خبر ویژه ازمحل مسابقات!!!"
    1. نیک خواه محمد گفت:

      چی شد پس !هفته پیش وزیر دستور داده بود از اعزام نفرات غیر مرتبط همراه با تیم ها جلوگیری شود .!!!


    تازه ترین اخبار