امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۶:۳۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54582
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   پینگ‌پنگ‌بازان ملی‌پوش ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را با پیروزی برابر استرالیا به پایان رساندند. این در حالی است که آنها در رده‌بندی جهانی ۱۰ پله بالاتر از حریف‌شان قرار دارند.   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری مهر، دیدار تیم‌های ایران و استرالیا در چارچوب نخستین…

     

    پینگ‌پنگ‌بازان ملی‌پوش ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جهان را با پیروزی برابر استرالیا به پایان رساندند. این در حالی است که آنها در رده‌بندی جهانی ۱۰ پله بالاتر از حریف‌شان قرار دارند.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری مهر، دیدار تیم‌های ایران و استرالیا در چارچوب نخستین روز مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان امروز دوشنبه در محل برگزاری این رقابت‌ها در ژاپن برگزار شد که طی آن نمایندگان ایران موفق شدند حریف خود را با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند. این نتیجه در حالی رقم خورد که ایران دارای رنکینگ سی و سوم است اما استرالیا رنکینگ چهل و سوم را در اختیار دارد.

    در جریان دیدار تیم‌های تنیس روی میز ایران و استرالیا نیما عالمیان متحمل شکست شد اما نوشاد عالمیان و افشین نوروزی دیدارهای خود را با برد پشت سر گذاشتند.

    دیدار دو تیم ایران و استرالیا از دسته دوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان و گروه ششم این مسابقات انجام شد. هند، ایتالیا، آرژانتین و پاراگوئه دیگر تیم های حاضر در این مسابقات هستند.

    در چارچوب نخستین روز مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان و در بخش بانوان امروز تیم ایران از گروه یازدهم دسته سوم به مصاف الجزایر می‌رود. همچنین تیم مردان ایران روز سه شنبه دومین دیدار خود را مقابل ایتالیا برگزار خواهد کرد.

    مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان که از امروز در ژاپن آغاز شده تا ۱۵ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبرگزار مهر:تیم ملی تنیس روی میز موفق به شکست استرالیا شد"
    1. نیک خواه محمد گفت:

      آفرین به تمام بازیکنان تیم به امید پیروزیهای آتی


    تازه ترین اخبار