امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۲:۴۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۹ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54609
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اسامی نفرات رکوردار حاضر درادوارمختلف جام جهانی تنیس روی میز مشخص شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، اسامی رکورداران حاضر شده در ادوار مختلف جام های جهانی تنیس روی میز از سوی فدراسیون مشخص شدند. طبق این آمار ژان میشل سیو بازیکن بلژیکی با تعداد حضور ۲۳ بار در جامهای مختلف جهانی بالاترین…

    اسامی نفرات رکوردار حاضر درادوارمختلف جام جهانی تنیس روی میز مشخص شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، اسامی رکورداران حاضر شده در ادوار مختلف جام های جهانی تنیس روی میز از سوی فدراسیون مشخص شدند.

    طبق این آمار ژان میشل سیو بازیکن بلژیکی با تعداد حضور ۲۳ بار در جامهای مختلف جهانی بالاترین رکوردار در بخش مردان جهان لقب گرفته است.میشل سیو از سال ۱۹۸۳ تاکنون در رقابتهای جهانی حضور داشته است.نکته جالب در این رده بندی مقام دوم ویکتور برنا از انگلیس با تعداد ۱۹ بار حضور در جام جهانی می باشد که مدتهاست از دنیا رفته است.ویکتور برنا از سال۱۹۲۹ تا سال۱۹۵۴ موفق به حضور در رقابتهای جهانی تنیس روی میز شده است.

    در بخش زنان نیزکریس زتینا توت از کشورمجارستان وویکتوریا پاولویچ از کشوربلاروس بعنوان نفرات اول بیشترین حضور در جام جهانی تنیس روی میز شناخته شده است.توت وپاولویچ با تعداد حضور ۱۷ بارحضور در جام جهانی رکوردار بخش زنان می باشند.

    توت از سال ۱۹۹۳ تا۲۰۱۳ در رقابتهای جهانی حضور داشته است و پاولویچ از سال ۱۹۹۵ تاسال ۲۰۱۴ در این مسابقات حضور داشته است.نکته جالب در این بخش ورونیکا پاولویچ خواهر ویکتوریا پاولویچ از بلاروس بوده که با تعداد حضور ۱۶ بار حضور در جام جهانی تنیس روی میز بعنوان نفر سوم انتخاب شده است.

    اسامی برترینهای مردان وزنان  شرکت کننده در رقابتهای جهانی  در ادامه آمده است:

    2014_wttc_player_participat

    2

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی ژاپن/رکورداران حضور در جام جهانی مشخص شدند"
    تازه ترین اخبار