امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۱:۳۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۹ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54623
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در ادامه مسابقات جهانی ژاپن صبح امروز تیم ملی پوشان زنان کشورمان با پیروزی آغاز کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،درادامه رقابتهای جهانی تنیس روی میز ژاپن زنان کشورمان برابر حریفان خود به برتری دست یافت. تیم ملی بانوان کشورمان در سومین دیدار خود برابر تیم سریلانکا به میدان رفت و موفق شد…

    در ادامه مسابقات جهانی ژاپن صبح امروز تیم ملی پوشان زنان کشورمان با پیروزی آغاز کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،درادامه رقابتهای جهانی تنیس روی میز ژاپن زنان کشورمان برابر حریفان خود به برتری دست یافت.

    تیم ملی بانوان کشورمان در سومین دیدار خود برابر تیم سریلانکا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۳بر صفر از سد این تیم که در تنیس روی میز حرفی برای گفتن ندارد بسادگی عبور نماید.

    در این دیدار ابتدا محجوبه عمرانی برابر ایشارا قرار گرفت وبا نتیجه ۳برصفر از سد حریف خود گذشت.دیدار دوم این مسابقه را ندا شهسواری و اراندی انجام دادند که این دیدار  با نتیجه  ۳بر۱به سود شهسواری به پایان رسید. دیدار سوم تیم ملی بانوان کشورمان را مریم صامت برابرفرناندو انجام داد و این مسابقه نیز با نتیجه ۳بر صفربسود صامت به پایان رسید.گفتنی است تیم ملی بانوان کشورمان در رده ۵۳ جهان و تیم ملی سریلانکا در رده ۶۳ جهان قرار دارد.

    ریزنتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    2

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی ژاپن/پیروزی بانوان کشورمان برابر سریلانکا"
    1. amidi گفت:

      با سلام تبریک میگویم

    2. بلوچی گفت:

      باعرض سلام و خسته نباشید وتبریک فراوا ن خدمت خانم لیموچی و ملی پوشان عزیز


    تازه ترین اخبار