امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۵:۱۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۹ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54633
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پیروزی تیم ملی مردان کشورمان برابر تیم ایتالیا در سایت فدراسیون جهانی بازتاب گسترده ای داشت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،برتری دلچسب مردان تنیس روی میز کشورمان بر ایتالیادر سایت فدراسیون جهانی بازتاب پیدا کرد. در این گزارش آمده است با وجود پیروزی بوبوسیکا برابر برادران عالمیان اما این تیم ملی مردان ایران…

    پیروزی تیم ملی مردان کشورمان برابر تیم ایتالیا در سایت فدراسیون جهانی بازتاب گسترده ای داشت.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،برتری دلچسب مردان تنیس روی میز کشورمان بر ایتالیادر سایت فدراسیون جهانی بازتاب پیدا کرد.

    در این گزارش آمده است با وجود پیروزی بوبوسیکا برابر برادران عالمیان اما این تیم ملی مردان ایران بود که موفق شد برابر تیم ملی ایتالیا به برتری دست یابد.در این گزارش آمده است که افشین نوورزی طی یک رقابت بسیار دیدنی و هیجان برانگیز ودر یک بازی بسیار حساس موفق شد برابر بازیکن ایتالیایی به برتری برسد و روحیه مضاعفی را اردوی ملی پوشان وارد نماید. نویسنده این مقاله پیروزی افشین نوروزی را به نجات از پرتگاه تشبیه کرده است.

    در این گزارش آمده است که نیما عالمیان در بازی نهایی این رقابت پرهیجان ظاهر شد و موفق شد با نتیجه ۳بر۲ بازیکن ایتالیایی را از پیش رو بردارد.

    در این گزارش به نقل از احمد جعفری پور سرمربی تیم ملی کشورمان آمده است که ما انتظار یک دیدار بسیار سخت و نفس گیر را پیش بینی کرده بودیم اما زمانی که نوشاد عالمیان برابر بوبوسیکا تن به شکست داد شرایط سختی را متحمل شدیم اما در هر صورت بسیار خوشحالیم که موفق شدیم تیم ایتالیا را از پیش رو برداریم.

    احمد جعفری پور در این مصاحبه گفته است که: در حال حاضر وبعد از این پیروزی فقط به موفقیت برابر تیم ملی هند فکر میکنیم .جعفری پور بازی با هند را بسیار نزدیک عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود که بتواند به پیروزی دست یابد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازتاب پیروزی تیم ملی ایران برابر ایتالیا در سایت فدراسیون جهانی"
    تازه ترین اخبار