امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۱۸:۳۴  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54648
    ارسال خبر چاپ خبر
  • برتری کمال هندی مقابل برادران عالمیان

    بازیکنان تیم ملی پینگ پنگ ایران در ادامه رقابت های قهرمانی تیمی سال ۲۰۱۴ جهان در ژاپن، عصر امروز (سه شنبه) برابر تیم هندوستان قرار گرفته و مغلوب این تیم شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری ایرنا، در این دیدار که از سید سوم و گروه F برگزار شد، تیم ایران با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب تیم هندوستان شد و تقریبا شانس صدرنشینی در این گروه را از دست داد.

    احمد جعفری پور سرمربی تیم ملی پینگ پنگ کشورمان در این دیدار نیز همانند دو دیدار گذشته از نوشاد و نیما عالمیان و افشین نوروزی در ترکیب اصلی استفاده کرد اما شاگردانش از پس این تیم برنیامدند و نخستین شکست خود در این رقابت ها را تجربه کردند.

    برای تیم ایران ابتدا نیما عالمیان به میدان رفت، او در نخستین بازی این دیدار برابر کمال آچانتا از هند قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب این پینگ پنگ باز مطرح هندی شد.

    پس از آن نوشاد عالمیان در دومین بازی تیم های ایران و هندوستان برابر هارمت دسال حریف هندی خود ایستاد و به راحتی این پینگ پنگ باز را از پیش رو برداشت. نوشاد در این بازی با نتیجه ۳ بر صفر رقیب خود را شکست داد.

    افشین نوروزی دیگر نماینده ایران در سومین بازی تیم ایران برابر

    سومیت قوش دیگر نماینده قدرتمند هندوستان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر ۲ این پینگ پنگ باز را شکست داد و تیم ایران را پیش انداخت.

    در دیدار چهارم، نوشاد عالمیان برترین پینگ پنگ باز ایران بار دیگر برای تیم کشورمان به میدان رفت اما این بار با نتیجه ۳ بر یک برابر

    کمال آچانتا از هندوستان شکست خورد و نتیجه این دیدار به دیدار پنجم و سرنوشت ساز کشیده شد.

    جعفری پور در دیدار پنجم از نیما عالمیان استفاده کرد، اما او نتوانست برابر هارمت دسال دوام بیاورد و در حالیکه نتیجه گیم نخست را از آن خود کرده بود، در سه گیم متوالی مغلوب این بازیکن هندی شد.

    به این ترتیب تیم ایران با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ مغلوب هندوستان شد. نتیجه ای که البته کارشناسان پیش از اعزام تیم ملی به این رقابت ها آن را پیش بینی کرده بودند.

    تیم ایران پیش از این و در آغاز رقابت های مرحله گروهی برابر تیم های استرالیا و ایتالیا به برتری رسیده بود.

    نمایندگان ایران برای صدرنشینی در این گروه رقابت سختی با تیم های هندوستان و ایتالیا دارند که با شکست برابر هندوستان به نظر می رسد این فرصت برای آنان از دست رفت.

    تیم های آرژانتین، استرالیا و پاراگوئه نیز در این گروه قرار دارند و با توجه به رتبه بین المللی عملا شانسی برای صعود از این گروه و راهیابی به جدول اصلی ندارند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایرنا:ملی پوشان پینگ پنگ ایران مغلوب هندوستان شدند"
    تازه ترین اخبار