امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۳۶:۴۹  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54650
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی پینگ پنگ مردان ایران در ادامه رقابت های جهانی تیمی پینگ، برابر هند مغلوب شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه رقابت‌های جهانی تیمی پینگ‌پنگ ایران (رنکینگ ۳۳ جهان) سومین دیدار خود را مقابل هند (رنکینگ ۲۱ جهان) برگزار کرد و با…

    تیم ملی پینگ پنگ مردان ایران در ادامه رقابت های جهانی تیمی پینگ، برابر هند مغلوب شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه رقابت‌های جهانی تیمی پینگ‌پنگ ایران (رنکینگ ۳۳ جهان) سومین دیدار خود را مقابل هند (رنکینگ ۲۱ جهان) برگزار کرد و با نتیجه ۳بر ۲ شکست خورد.

     

    نوشاد عالمیان یک برد و یک باخت، نیما عالمیان دو باخت و افشین نوروزی یک برد مقابل رقبای هندی خود ثبت کردند.

     

    اولین دیدار تیم ایران بین نیما عالمیان و بازیکن سرشناس هندی شارات کمال آچانتا برگزار شد که عالمیان ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۱۱ – ۵ ، ۷-۱۱، ۸-۱۱ ، ۱۱-۹ و ۶-۱۱ مغلوب شد. نوشاد عالمیان هم برابر هارمت دسایی ۳ بر صفر و با امتیازهای ۱۱-۸ ، ۱۲-۱۰ و ۱۱-۹ پیروز شد. نوشاد عالمیان در دومین دیدار خود برابر کمال به میدان رفت که با نتیجه ۳بر یک با امتیازهای ۱۱-۵ ، ۵-۱۱ ، ۷-۱۱ و۱۱-۵ مغلوب شد.

     

    افشین نوروزی هم ۳ بر یک با امتیازهای ۱۱-۹ ، ۱۱-۴ ، ۱۰-۱۲، ۱۱ – ۸ از سد “سومیاجیت گوش” گذشت تا با تساوی ۲ بر ۲، برتری ایران مقابل حریف قدیمی خود در گرو پیروزی نیما عالمیان برابر هارمت دسایی باشد.

     

    نیما عالمیان که بازی نخست خود را برابر کمال واگذار کرده بود، این بار با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازهای ۱۱-۸، ۱۱-۱۳، ۹-۱۱ و۱۱-۸ شکست خورد تا باز هم ایران برابر هند ۳ بر ۲ مغلوب شود.

     

    به گزارش ایسنا، ملی‌پوشان ایران فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۳ به وقت محلی برابر پاراگوئه به میدان خواهند رفت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایسنا:رقابت‌های جهانی تیمی پینگ پنگ / ایران باز هم به رقیب قدیمی‌اش باخت"
    تازه ترین اخبار