امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۴۶:۵۷  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54652
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   تیم ملی تنیس روی میز ایران برابر تیم هند با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کوروبه نقل از خبرگزاری مهر، در ادامه مسابقات جهانی تنیس روی میز که در کشور ژاپن در حال برگزاری است تیم ملی ایران برابر تیم هندوستان قرار گرفت و با نتیجه…

     untitled

    تیم ملی تنیس روی میز ایران برابر تیم هند با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کوروبه نقل از خبرگزاری مهر، در ادامه مسابقات جهانی تنیس روی میز که در کشور ژاپن در حال برگزاری است تیم ملی ایران برابر تیم هندوستان قرار گرفت و با نتیجه ۲ به ۳ تن به شکست داد.

    در بازی اول نیما عالمیان برابر کمال آچانتا به میدان رفت که این دیدار با نتیجه ۳ بر۲ از حریف هندی خود شکست خورد.

    بازی دوم بین نوشاد عالمیان و هارمت دیسای برگزار شد که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود نوشاد عالمیان به پایان رسید. نوشاد این گیم‌ها را نتیجه ۱۱ بر ۸و ۱۲بر۱۰ و ۱۱بر ۹ به سود خود به پایان رساند.

    در بازی سوم، افشین نوروزی برابر سومیت قوش به رقابت پرداخت که در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به برتری دست یافت. نوروزی گیم‌های اول ودوم وچهارم را با نتیجه ۱۱بر ۹ و ۱۱ بر ۴ و ۱۱ بر۸ به سود خود به پایان رساند و فقط گیم دوم را با نتیجه ۱۲بر۱۰ به حریف خود واگذار کرد.

    بای چهارم بین نوشاد عالمیان و کمال آچانتا برگزار شد که نوشاد در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک از حریف هندی خود شکست خورد تا نتیجه بازی را مسابقه نهایی تعیین کند.

    بازی چهارم که رقابت حساس و نهایی محسوب می‌شد بین نیما عالمیان و هارمت دیسای برگزار شد که نماینده ایران با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد تا ایران در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ برابر هندوستان شکست بخورد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مهر:تیم ایران برابر هندوستان شکست خورد"
    تازه ترین اخبار