امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۱:۱۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۲ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54658
    ارسال خبر چاپ خبر
  • روز سوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در زاپن با پیروزی مردان و زنان ملی پوش کشورمان همراه بود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم ملی مردان کشورمان در بازی چهارم خود برابرتیم پاراگوئه قرار گرفت وموفق شد با نتیجه ۳برصفر از سد این تیم بگذرد. در بازی اول نیما عالمیان برابر مارسلو…

    روز سوم مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان در زاپن با پیروزی مردان و زنان ملی پوش کشورمان همراه بود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،تیم ملی مردان کشورمان در بازی چهارم خود برابرتیم پاراگوئه قرار گرفت وموفق شد با نتیجه ۳برصفر از سد این تیم بگذرد.

    در بازی اول نیما عالمیان برابر مارسلو قرارگرفت و با نتیجه ۳برصفر به برتری رسید.دیدار دوم بین نوشاد عالمیان و تورانزوس برگزار شد وبا نتیجه مشابه ۳برصفر بسود عالمیان به پایان رسید.بازی سوم بین پوریا عمرانی و گاویلان برگزار شد و در نتیجه این عمرانی بود که با نتیجه ۳بر۱ به برتری رسید.

    ارنج وریز نتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    irannnnn

    تیم ملی بانوان کشورمان نیز امروز به میدان رفت. ملی پوشان بانوان  در سومین دیدار خودبرابر تیم ملی استونی قرار گرفته وموفق شدند با نتیجه ۳بر۱ از سد این تیم بگذرند.دیدار اول بین محجوبه عمرانی و پترووا برگزار شد که با نتیجه ۳بر۱ بسود بازیکن استونی به پایان رسید. دیدار دوم بین ندا شهسواری و کاتلین لات برگزار شد که با نتیجه ۳بر صفر بسود شهسواری به پایان رسید.

    دیدار بعدی مابین مریم صامت و کستکو برگزار شد و با نتیجه ۲بر۲ بسود صامت به پایان رسید. دیدار بعدی را ندا شهسواری و پترووا برگزار گردید که در نتیجه ۳برصفر بسود بازیکن المپیکی کشورمان به پایان رسید.

    ارنج وریز نتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    werty

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی ژاپن/پیروزی مردان و زنان کشورمان در روز سوم"
    تازه ترین اخبار