امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۱۷:۱۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۲ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54724
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   بر اساس قرعه‌کشی مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان، تیم‌های ملی مردان وزنان ایران در دور نخست این مرحله استراحت خواهند داشت.   به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از خبرگزاری مهر، مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان که در ژا پن جریان دارد، امروز پنجشنبه در…

     

    untitled

    بر اساس قرعه‌کشی مرحله حذفی مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان، تیم‌های ملی مردان وزنان ایران در دور نخست این مرحله استراحت خواهند داشت.

     

    به گزارشپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوروبه نقل از خبرگزاری مهر، مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان که در ژا پن جریان دارد، امروز پنجشنبه در هر دو بخش مردان و زنان به پایان رسید. با اتمام این مرحله از مسابقات، قرعه کشی مرحله دوم مسابقات که به صورت حذفی برگزار می‌شود، مشخص شد.

    بر اساس قرعه‌کشی انجام شده تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران که دیدارهای مقدماتی خود را درگروه ششم دسته دوم انجام داد، در دور نخست مرحله حذفی با قرعه استراحت روبرو شده است. این تیم در دور دوم به مصاف برنده دیدار دو تیم اسلواکی و نروژ برود. ملی‌پوشان تنیس روی میز ایران در صورت پیروزی در این دیدار با انگلستان دیدار خواهند کرد.

    در بخش بانوان نیز تیم ملی ایران در دور نخست با قرعه استراحت روبرو است سپس به مصاف برنده دیدار تیم‌های گواتمالا و مکزیک می‌رود.

     

     

     

     

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مهر:برنامه دیدارهای پینگ‌پنگ‌بازان ایران در مرحله حذفی مشخص شد"
    تازه ترین اخبار