امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۱:۰۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۳ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54739
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی بانوان کشورمان برابر مکزیک شکست خورد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، تیم ملی بانوان کشورمان برابر تیم ملی مکزیک قرار گرفت و با نتیجه ۳بر ۱ از این تیم شکست خوردومتاسفانه نتوانست به دسته دوم جهان راه یابد. تنها برد این دیدار توسط ندا شهسواری بدست آمد. در بازی اول محجوبه…

    تیم ملی بانوان کشورمان برابر مکزیک شکست خورد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، تیم ملی بانوان کشورمان برابر تیم ملی مکزیک قرار گرفت و با نتیجه ۳بر ۱ از این تیم شکست خوردومتاسفانه نتوانست به دسته دوم جهان راه یابد.

    تنها برد این دیدار توسط ندا شهسواری بدست آمد. در بازی اول محجوبه عمرانی برابریادیرا سیلوا قرار گرفت و با نتیجه ۳برصفر شکست خورد.در بازی دوم ندا شهسواری با مرسدس مادرید روبرو شد که موفق شد با نتییجه ۳بر۲ از سد این بازیکن بگذرد وتنها پیروزی ایران را بدست آورد.

    بازی سوم بین مریم صامت و مونیکا سرانو برگزار شد و در نهایت این سرانو بود که با نتیجه ۳بر۲ از سد مریم صامت گذشت.در بازی بعدی که بین ندا شهسواری و یادیرا سیلوا برگزار شد باز هم این سیلوا بود که با نتیجه ۳بر۱ از سد شهسواری گذشت وبا این پیروزی تیم ملی بانوان کشورمان برای رسیدن به دسته دوم جهان ناکام ماند.

    یاد آوری میگردد که تیم ملی بانوان کشورمان بدون حتی یک ساعت اردو به امان خدا رها شده بود وبی هیچ تدارکی به این مسابقات اعزام شده بود.

    ارنج و ریز نتایج این دیدار در ادامه آمده است:

    Untitled

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی ژاپن/ شکست بانوان از مکزیک"
    1. محمدجوادمعماردوست گفت:

      با سلام

      به امید کسب تجربه از شکست. با توجه به rank بازیکنان مکزیک معلوم بوده فشار روانی زیادی روی بازیکن Y مابوده که به نظر حقیر اگر خانم عمرانی یار سه ما بودند بهتر نتیجه میگرفتیم.

    2. محمدجوادمعماردوست گفت:

      با سلام-اصلاحیه

      به امید کسب تجربه از شکست. با توجه به rank بازیکنان مکزیک معلوم بوده فشار روانی زیادی روی بازیکن (Z) مابوده که به نظر حقیر اگر خانم عمرانی یار سه ما بودند بهتر نتیجه میگرفتیم.


    تازه ترین اخبار