امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۴۱:۵۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۳ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54749
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رحمت عالمیان پیشکسوت پینگ پنگ کشورمان و نخستین مربی فرزندش در مورد دو شکست نوشاد دررقابت های گروهی قهرمانی جهان گفت: نوشاد به دلیل مشخص نشدن وضعیت سربازی اش در بلاتکلیفی به سرمی برد ازاین رو در فرم ایده آل خود قرار ندارد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رحمت عالمیان که فرزندانش درترکیب تیم…

    رحمت عالمیان پیشکسوت پینگ پنگ کشورمان و نخستین مربی فرزندش در مورد دو شکست نوشاد دررقابت های گروهی قهرمانی جهان گفت: نوشاد به دلیل مشخص نشدن وضعیت سربازی اش در بلاتکلیفی به سرمی برد ازاین رو در فرم ایده آل خود قرار ندارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،رحمت عالمیان که فرزندانش درترکیب تیم ملی ایران در مسابقات تیمی قهرمان جهان درتوکیو شرکت دارند روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: خوشخبتانه ملی پوشان ایران در رقابت های تیمی جهان در رشته پینگ پنگ که درتوکیو (ژاپن) درجریان است عملکرد خوبی داشتند، با این همه معتقدم آنان می توانند بهتر ازاین هم باشند.

    وی افزود: تیم ایران درپایان رقابت های گروهی بالاتر از تیم های ایتالیا و هندوستان قرارگرفت و به عنوان تیم نخست ازگروه F راهی مرحله بعدی شد این درحالی است که این تیم آنچنان که باید برای این مسابقات آماده نبود.تیم های ایران،ایتالیا وهندوستان رقابت سختی برای صدرنشینی درگروه Fداشتند که تیم ایران با توجه به گیم شماری بالاتر از تیم های ایتالیا و هندوستان قرار گرفت. این تیم ها درامتیاز آوری برابربودند اما در گیم شماری ایران ۲۱ گیم گرفته و ۱۹ گیم را واگذار کرده بود وتیم های ایتالیا وهندوستان در گیم شماری ۱۹ گیم گرفته و ۲۰ گیم را واگذار کرده بودند . از آنجا که تیم ایتالیا هندوستان را شکست داده بود به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شد. تیم های استرالیا ،پاراگوئه و آرژانتین دیگر تیم های این گروه بودند.

    پیشکسوت پینگ پنگ ایران با انتقاد از مسوولان بلند پایه وزارت ورزش و فدراسیون پینگ پنگ ادامه داد: معتقدم فدراسیون با توجه به استعدادهای بالقوه ملی پوشان ایران باید امکانات بیشتری را برای آنان فراهم کند تا نتایج بهتری دررقابت های بین المللی به دست آید.

    وی تاکید کرد:اگر به دنبال کسب عناوین بهتر دراین رشته ورزشی هستیم این بازیکنان می توانند افتخار آفرینی کنند به شرط آن که از آنان پشتیبانی لازم صورت گیرد.

    به گفته وی تیم ملی چین قهرمان بلامنازع مسابقات تیمی و انفرادی جهان یک ماه قبل از برگزاری این مسابقات با سه تیم کامل درژاپن اردو زد و پس از برگزاری انتخابات درون گروهی تیم برگزیده خود را در این رقابت ها شرکت داد.این مهم درحالی اتفاق افتاد که اگر آنها با تیم دوم یا سوم خود دراین رقابت ها شرکت می کردند باز هم اتفاقی نمی افتاد وهمچنان بخت نخست کسب عنوان قهرمانی باقی می ماندند.

    عالمیان ادامه داد: درنقطه مقابل تیم ایران درحالی به این مسابقات رفت که تنها یک اردوی ده روزه در مجارستان برگزار کرد هرچند تیم های شرکت کننده دراین اردو تیم های خوبی بود وسطح کیفی اردو بالا بود اما از نظر کمی ملی پوشان کشورمان باید میادین بیشتری را به خود ببینند تا رتبه خود را درجهان بهبود ببخشند.

    این مربی درباره دو شکست نوشاد عالمیان دررقابت های گروهی نیز گفت: نوشاد نیاز به انگیزه بیشتری دارد. درحال حاضرنمی داند تکلیف سربازی اش چه شده و چه وقت اعزام می شود او از نظر روحی کاملا آماده نیست هرچند برادرش نیما دربهترین فرم خود قرار دارد.

    به گفته وی ملی پوشان سایر کشورها حداقل سالی ۸ بار در بهترین تورنمنت های بین المللی شرکت می کند اما ملی پوشان کشورمان در طول یک سال تنها در ۲ تا ۳ تورنمنت معتبرشرکت می کنند.

    وی خاطرنشان کرد :تا به این مرحله عملکرد نیما عالمیان و افشین نوروزی بسیار عالی بوده است، نوشاد عالمیان خوب بوده اما عالی نبوده است او به دلیل تعیین تکلیف نشدن وضعیت سربازی اش دربهترین فرم ایده آل خود قرار ندارد از این رو دو بار در رقابت های گروهی برابر رقبای خود شکست خورد.

    پیشکسوت پینگ پنگ کشورمان درادامه از مسوولان ورزش و سازمان صدا و سیما انتقاد کرد و گفت : ملی پوشان کشورمان برای شرکت دررقابت های جهانی به توکیو رفته اند اما صدا وسیما تا به حال یک دیدار این تیم را پوشش تصویری و رادیویی نداده است و مسئولان ورزش کشور نیز در این زمینه کاری انجام نمی دهند از این رو از آنان گلایه مند هستم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رحمت عالمیان:نوشاد در فرم ایده آل خود قرار ندارد"
    1. محسن بهنام گفت:

      با سلام بر جامعه تنیس روی میز کشور و عرض خسته نباشید خدمت ملی پوشان و سرمربی محترم تیم ملی

      بنده از جناب آقای رحمت عالمیان یک سوال دارم. شما چه انتظاری از مسئولان وزارت ورزش دارید؟ یا فدراسیون؟ مدارک نوشاد را دست شان بگیرند بیفتند دنبال کاراهای سربازی نوشاد؟ یعنی وزیر یا معاون وزیر وظیفه شان این است؟
      در کشورمان یکسری قوانین برای قهرمانان گذاشته اند، آن هم برای قهرمانان المپیک، جهان و آسیایی. بنده هم با قهرمان المپیک، هم جهان و هم آسیا هم کلاس بوده ام. از آن ها پرسیدم که آیا برای سربازی فدراسیون یا وزارت ورزش کار معافیت را برایتان انجام داده اند. همه گفتند نه، خودمان رفتیم. حالا سوال اینجاست که نوشاد قهرمان المپیک، جهان یا آسیاست؟ کدامیک؟ تا جایی که من یادم می آید هیچکدام. تنها راه می ماند استفاده از سهمیه سرباز قهرمان که آن هم باید خود نوشاد یا پدر ایشان پیگیر کارش باشند نه وزارت ورزش یا فدراسیون. حال سوال اینجاست که چرا در چند وقت اخیر هر موقع نوشاد نتیجه نمی گیرد پدر ایشان همه را مقصر می دانند. یک بار هم صادقانه بگویید که نوشاد خوب کار نکرده است. اصلا عیب ندارد. ورزش است یک طرفش برد است و یک طرفش باخت. به جایی هم بر نمی خورد. لطفا سربازی نوشاد را هر سری به سر مسئولین وزارت ورزش و فدراسیون نکوبین. همین تیم چین که ازش حرف زدین، تمام بازیکنانش دوره ضرورت خدمت سربازی را گذرانده اند. طرف قهرمان جهان و المپیک هست این دوره را گذرانده است. با تشکر

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب نیکخواه و بهنام
        با سلام
        احتراما،در شرایط فعلی که تیمهای کشورمان با ناکامی مواجه شده اند بدلیل اینکه نیمی از اعضای تیم ملی مردان کشورمان متعلق به رحمت عالمیان می باشند بهتر است با تامل و تدبر بیشتری اعلام نظر نماییم.رحمت عالمیان بخاطر فرزندان قهرمانش درخواستی داشته حال اینکه این درخواست معافیت از خدمت یا مورد قبول واقع خواهد شد یا خیر لذا پیشنهاد می شود حال اگر کاری از دستمان برای این دو قهرمان برنمی آید حداقل نمک برروی زخم این خانواده قهرمان پرور که بارها و بارها باعث افتخار این رشته شده اند نگردیم.
        این خانواده محترم درخواستی داشته که طرف آنان نه ما بوده ایم و نه شما لذا ……..
        مشکل اصلی و عامل برجسته تمام معضلات محمد زارع پور و این چند نفری هستند که بعنوان پینگ پنگی صرفا در جهت منافع شخصی خود تنیس روی میز را نابود کرده اند کسانی که در سرتاسر کارنامه آنان حتی باندازه یک توپ شکسته تنیس روی میز سودی برای این رشته نداشته اند.
        باتشکر
        باتشکر

    2. ببخشید تصحیح میکنم ۱۴ ثانیه خبر …

    3. محسن بهنام گفت:

      با سلام دوباره
      بنده اصلا موافق رئیس فدراسیون فعلی نیستم و نخواهم بود چون از کارنامه ایشان مشخص است که اصلا کار مدیریتی بلد نیستند و خب شانس جامعه تنیس روی میز این شده است که طرف را از لپ لپ در آوردن و نصیب تنیس روی میز شده و اصلا مدیریت کردن بلد نیست. بله حرف شما کاملا درست است. خانواده آقای عالمیان برای این رشته بسیار زحمت کشیده اند ولی یکسری کارها هست که دست خودمان است و نباید بر گردن دیگران بیاندازیم. برای ایشان و فرزندان شان بهترین ها را آرزو دارم. با تشکر

    4. جناب علوی باسلام و احترام قصد بنده نمک پاشی که شما از آن تعبیر کردید نبوده لذا همانطور که جناب بهنام نیز به خوبی به آن اشاره داشته تیم چین هم با همه دب دبه و کب کبه اش دوره سربازی را گذرانده اند.البته من هنوز سر حرفم هستم که بایستی با شرایط ویژه این دوره برای قهرمانان بگذرد.باتشکر.(لطفاً اخبار مسابقات کارگری را که برایتان ایمیل کردم هم اطلاع رسانی فرمایید.)

    5. حسینی گفت:

      فدراسیون که به صورت واضح و اشکار اعلام کرده کمکی به سربازی نوشاد نمی کند من یک سوال دارم به نظر شما این حق است که این خانواده از فدراسیون زجر بکشند با حرفای بعضی از ماها هم ناراحت بشن؟شما فک می کنید پدر محترم این نابغه هیچ تلاشی برای معافیت نمی کند؟چرا ولی عدم همکاری خیلی از کسانی که کاری از دستشان بر می اید ولی نمی کنند کار را خراب میکند.انگیزه به نایغه ی پینگ پنگ ایران نمی دهمیم حداقل نابود و سرکوبشان نکنیم

    6. عشق به پینگ پنگ گفت:

      با سلام نباید بیشتر از این انتظار داشت اولا پینگ پنگی که انتخابی نداشته باشد و پینگ پنگ مان که دست نوشاد و نیما باشه همین است ضمنا چرا نباید ایشان خدمت کنه و جناب اقای عالمیان پدر بزرگوار نوشاد کلیک کرده به این مساله -اگه قرار باشه هر کسی به یه عنوانی خدمت نکنه باید نظام وظیه را تعطیل کرد ضمنا اقای نوشاد و دیگر ملی پوشان کشورمان باید مثل یه سرباز خوب برای سرافرازی و سربلندی پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش کنندچون از سرمایه ملی استفاده میکنند


    تازه ترین اخبار