امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۲:۵۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۳ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54763
    ارسال خبر چاپ خبر
  •           در ادامه رقابتهای جهانی ژاپن ۲۰۱۴ تیمهای راه یافته به نیمه نهایی در بخش مردان و زنان مشخص شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با انجام رقابتهای مرحله حذفی تیمهای راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند. در بخش مردان تیمهای چین وچین تایپه و ژاپن و آلمان  باغلبه…

     

     

     

     

     

    در ادامه رقابتهای جهانی ژاپن ۲۰۱۴ تیمهای راه یافته به نیمه نهایی در بخش مردان و زنان مشخص شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با انجام رقابتهای مرحله حذفی تیمهای راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند. در بخش مردان تیمهای چین وچین تایپه و ژاپن و آلمان  باغلبه برحریفان خود به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.در بخش زنان نیز تیمهای چین وسنگاپور وهنک کنگ و ژاپن  با پیروزی برابر حریفان خود به نیمه نهایی راه یافتند.

    در بخش مردان  تیم چین با نتیجه ۳بر صفر از سد اتریش گذشت.چین تایپه با نتیجه میلیمتری ۳بر۲ از سد کره جنوبی گذشت.ژاپن ۳بر صفر پرتقال را پشت سر گذاشت وآلمان بانتیجه ۳بر صفر از سد سنگاپور گذشت. تا ساعاتی دیگر تیمهای چین و چین تایپه وژاپن آلمان با هم روبرو خواهند شد تا فینالیست این دوره از رقابتها مشخص گردد.

    هرچهار تیم راه یافته به نیمه نهایی در بخش زنان آسیایی هستند!ودر بخش مردان سه تیم از چهار تیم آسیایی بوده و فقط تیم آلمان در میان آنها قرار گرفته است.

    در بخش بانوان تیم چین با نتیجه ۳برصفر از سد کره شمالی گذشت .سنگاپور ۳بر۱ رومانی را شکست داد.هنک کنگ با نتیجه ۳بر صفراز سد آلمان گذشت و ژاپن در یک رقابت میلیمتری ۳بر۲  هلند را پشت سرگذاشت. تا ساعاتی دیگر تیمهای چین و سنگاپور و هنک کنگ وژاپن برابر هم قرار خواهند گرفت تا فینالیستهای این دوره از رقابتها مشخص شوند.

    یادآوری می گردد که تیم های ملی مردان وزنان کشورمان نتوانستند به ترتیب به دسته یک و دوم جهان صعود نمایند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات جهانی ژاپن/ تیمهای راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند"
    تازه ترین اخبار