امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۳:۱۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54768
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درگیری لفظی در ژاپن /عدم حفظ شأن تنیس روی میز  جمهوری اسلامی ایران در کشور بیگانه   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و بنا به تأیید وگزارش ایرانیان موثق در محل مسابقات ، چند ساعت پس از پایان بازی تیم ملی مردان در مقابل اسلوواکی ، درگیری لفظی بین رئیس غیر پینگ پنگی…

    images

    درگیری لفظی در ژاپن /عدم حفظ شأن تنیس روی میز  جمهوری اسلامی ایران در کشور بیگانه

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور و بنا به تأیید وگزارش ایرانیان موثق در محل مسابقات ، چند ساعت پس از پایان بازی تیم ملی مردان در مقابل اسلوواکی ، درگیری لفظی بین رئیس غیر پینگ پنگی فدراسیون  تنیس روی میز کشورمان و مربی محترم تیم ملی به وقوع پیوسته است .

     

    البته اینگونه موارد در استراتژی و برنامه های سال های اخیراین فدراسیون  بسیار پر رنگ تر از موارد فنی ، مدیریتی و کارشناسی نمود عینی داشته ودر یک کلام به یک امر عادی مبدل شده است .

     

    ماجرا از آن جا آغاز گردید که رئیس فدراسیون بنا به قول و قرارهای قبلی مبنی بر اعطای پاداش صعود از گروه مقدماتی ، طبق معمول سال های اخیر به وعده خود عمل نکرده و از طرفی ضمن ابراز نارضایتی خود از نتایج کسب شده ، مستقیماً مربی تیم ملی را نشانه گرفته است .

     

    احمد جعفری پور که تحت شرایط خاص و برای دومین بار پس از کنار گذاشتنش از مربیگری تیم ملی مجدداً مشغول به کار و فشار روانی مضاعفی را در این تورنمنت متحمل گردیده بود (جایگزینی ابراهیم علیدخت به جای وی) ،پس از این ادعا تاب نیاورده و  حسابی به جر و بحث با رئیس غیر پینگ پنگی فدراسیون می پردازد.

     

    ظاهراً در این مباحث مربی تیم ملی عدم قول و قرار های فدراسیون مبنی بر اعطای حقوق و دیگر موارد را مطرح و جالب اینکه تمامی این مباحث در حضور افراد و همچنین متأسفانه با فاصله اندکی از دیگر حاضران خارجی در محل صورت می پذیرد بگونه ای که خارجیان  براحتی متوجه این جر وبحث شده اند .

     

    با توجه به اینکه بعضی افراد هیچگونه تخصصی و تبحری را در مباحث فنی و تیم داری با خود یدک نمی کشند ، معلوم نیست بیان اینگونه موارد با مشاوره چه افرادی مطرح می گردد ؟؟؟؟!!!

     

    جا دارد متولیان و نمایندگان تنیس روی میز کشورمان ضمن رعایت موارد مهم و ارتباطی در این زمینه ، حداقل نسبت با حفظ شأن ورزش کشورمان در کشورهای بیگانه دقت عمل بیشتری را مبذول و اینگونه مباحث را در اتاق های اختصاصی و حداقل دور از چشم خارجیان به انجام رسانند.

    جامعه تنیس روی میز کشور وخصوصا افکار عمومی که این روزها ازوضعیت این رشته کاملا ناامید شده حداقل انتظار دارند شان والای جمهوری اسلامی ایران آن هم در خارج از کشور بصورت اصولی رعایت گردد اما متاسفانه این درگیری که مطمئنا عامل اصلی آن  همانند دیگر مشکلات ومعضلات  بوجود آمده جناب رئیس می باشد آبروی نظام اسلامی را تحت شعاع قرار می هد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "درگیری لفظی در ژاپن/تحت شعاع قرار گرفتن شان تنیس روی میز ایران اسلامی"
    تازه ترین اخبار