امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۳:۰۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۴ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54775
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد عالمیان برابر بازیکن اسلواکی با باخت نی مواجه شده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، نوشاد عالمیان بازیکن تیم ملی کشورمان  در برابر بازیکن اسلواکی توسط داور مسابقات ودرگیم سوم با باخت فنی مواجه شده است! در زمانی که نوشاد عالمیان برابر لومبومیر بازیکن اسلواکی قرار گرفته است و بعد از اینکه…

    نوشاد عالمیان برابر بازیکن اسلواکی با باخت نی مواجه شده است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، نوشاد عالمیان بازیکن تیم ملی کشورمان  در برابر بازیکن اسلواکی توسط داور مسابقات ودرگیم سوم با باخت فنی مواجه شده است!

    در زمانی که نوشاد عالمیان برابر لومبومیر بازیکن اسلواکی قرار گرفته است و بعد از اینکه دو گیم از این بازیکن عقب افتاده است ودر پایان گیم دوم رویه راکت خود را از روی چوب خارج کرده تا همانند دیگر بازیکنان حرفه ای از راکت دوم خود استفاده نماید اما با کم لطفی داور مسابقات روبرو شده و با باخت فنی مواجه شده است.

    نوشاد به داور مسابقات در این باره اعتراض کرده اما داور مسابقات اظهار داشته که طبق قانون چنانچه راکت اول بازیکن با مشکل مواجه شود این بازیکن میتواند با راکت دوم خود بازی را ادامه دهد اما نظر داور در این باره این بوده که نوشاد عالمیان خود رویه راکتش را درآورده است لذا از ادامه دادن گیم سوم طبق دستور داور ممانعت بعمل آمده و نتیجه این گیم ۱۱ بر صفر بسود بازیکن اسلواکی ثبت شده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "باخت فنی نوشاد عالمیان برابر اسلواکی"
    تازه ترین اخبار