امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۰:۵۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54801
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم های پینگ پنگ چین و آلمان با غلبه بر تیم های تایوان و ژاپن به دیدار نهایی مسابقات پینگ پنگ تیمی قهرمانی مردان جهان که در شهر توکیو ژاپن جریان دارد، راه یافتند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری ایرنا، در ادامه این مسابقات، امروز (یکشنبه) تیم چین در نخستین…

    تیم های پینگ پنگ چین و آلمان با غلبه بر تیم های تایوان و ژاپن به دیدار نهایی مسابقات پینگ پنگ تیمی قهرمانی مردان جهان که در شهر توکیو ژاپن جریان دارد، راه یافتند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل ازخبرگزاری ایرنا، در ادامه این مسابقات، امروز (یکشنبه) تیم چین در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی، تایوان را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد و فینالیست شد.

    تیم آلمان نیز در دیگر دیدار این مرحله، ژاپن میزبان این رقابت ها را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد و به دیدار نهایی راه پیدا یافت.

    به این ترتیب تیم چین، فردا (دوشنبه) در دیدار فینال با آلمان روبه رو می شود و تیم ژاپن با تایوان دیدار می کند.

    در رقابت های تیمی زنان نیز تیم های چین و ژاپن به ترتیب با غلبه بر تیم های سنگاپور و هنگ کنگ راهی دیدار نهایی شدند.

    این در حالی است که تیم ملی پینگ پنگ مردان ایران با قبول شکست برابر جمهوری اسلواکی از صعود به مرحله نیمه نهایی دسته دو باز ماند و به اتفاق تیم های نیجریه، اسلوونی و مصر در جایگاه ۲۹ قرار گرفت و به کار خود در مسابقه های جهانی ژاپن پایان داد.

    تیم ملی پینگ پنگ زنان کشورمان نیز به همین ترتیب با شکست برابر مکزیک از صعود به مرحله نیمه نهایی دسته سوم بازماند و امکان ارتقا پیدا نکرد. این تیم به طور مشترک با تیم های کنگو، اندونزی و مولداوی در جایگاه ۵۳ جای گرفت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ایرنا:چین و آلمان به فینال صعود کردند"
    تازه ترین اخبار