امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۳۵:۵۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54803
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران که توانسته بود در دسته دو جهان به مرحله حذفی صعود کند، مقابل اسلواکی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.بر همین اساس تیم ملی کشورمان نتوانست به دسته یک راه یابد. توماس کینات، نفر اول اسلواکی در اولین بازی به مصاف نوشاد عالمیان ستاره تنیس روی…

    تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران که توانسته بود در دسته دو جهان به مرحله حذفی صعود کند، مقابل اسلواکی شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.بر همین اساس تیم ملی کشورمان نتوانست به دسته یک راه یابد.

    توماس کینات، نفر اول اسلواکی در اولین بازی به مصاف نوشاد عالمیان ستاره تنیس روی میز کشورمان رفت و موفق شد ۳ بر یک به برتری برسد.

    در دومین بازی نیما عالمیان به مصاف لوبومیر پیستج نفر دوم اسلواکی رفت و با وجود انجام بازی نزدیک نتوانست بر این حریف غلبه کرده و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد تا ایران ۲ ?بر ?صفر عقب بیفتد.

    مسابقه سوم بین افشین نوروزی و پیتر سردا برگزار شد. نوروزی که این روزها در اوج قرار دارد موفق شد این حریف را ۳ بر صفر شکست دهد و امیدهای ایران برای ادامه کار را زنده کند، اما نوشاد عالمیان در یک بازی ضعیف مقابل حریفی که ۷۰ پله از او در رنکینگ پایین‌تر بود ۳ بر صفر مغلوب شد تا رویای رسیدن تنیس روی میز ایران به دسته یک جهان محقق نشود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گل:رویای صعود به دسته‌یک جهان بر باد رفت"
    تازه ترین اخبار