امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۴۱:۱۶  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54828
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ارزیابی پسران از ناکامی تیم ملی تنیس روی میز در مسابقات جهانی

     

    کارشناس تنیس روی میز ایران گفت: حرف‌های رئیس فدراسیون در مورد صعود به دسته اول جهان و رفتن روی سکوی آسیا تنها در حد شعار است.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمدباقر پسران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد عدم صعود تیم ملی تنیس روی میز ایران به دسته اول جهان اظهار داشت: نتایجی که تیم ملی در دور گروهی کسب کرد، خوب بود و و تنها باخت به هند دور از انتظار بود. ما ایتالیا را برده ایم و می‌توانستیم هند را هم شکست دهیم اما این اتفاق نیفتاد.

    وی ادامه داد: در مرحله حذفی هم می‌توانستیم پیروز شویم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی برای نوشاد افتاد که اینچنین شکست خورد؛ آن هم به بازیکنی که رنکینگش از او پایین تر بود. نوشاد بازیکنی استثنایی است که می‌شد از او بهتر استفاده کنیم. به نظر می‌رسد مشکل ارنج بوده است.

    کارشناس تنیس روی میز ایران گفت: برای رقابت به این مهمی نباید ۱۰ روز اردو بگذاریم و بعد از شرایط آن هم تعریف و تمجید کنیم. حداقل تیم باید دو ماه اردو داشته باشد. چینی ها و آلمانی‌ها اگر نتیجه می‌گیرند، دلیلش این است که در طول سال در اردو و مسابقه هستند.

    وی گفت: شنیده‌ام پس از باخت به اسلواکی، رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی درگیری لفظی داشته‌اند. با این شرایط ما هم نتیجه را باختیم و هم اخلاق‌ها را. زارع پور و جعفری پور می‌توانستند در هتل با یکدیگر درگیر شوند، نه اینکه جلوی چشم خارجی‌ها با آبروی ایران بازی کنند.

    سرمربی سابق تیم ملی ایران عنوان کرد: با این شرایط حرف های زارع‌پور، رئیس فدراسیون که گفته است می‌خواهیم به دسته اول جهان صعود کنیم و روی سکوی آسیا برویم، تنها در حد شعار باقی می‌ماند.

    وی در پایان گفت: در مسابقات جهانی که سطح بالایی دارد ورزشکاران باید از لحاظ روحی هم آماده باشند و مسئولان تیم ملی اگر یکی دو بازیکن با تجربه مانند مهران احدی و اخلاق پسند هم کنار تیم اعزام می‌کردند، بهتر بود.

    تیم ملی تنیس روی میز در شرایطی که موقعیت خوبی برای صعود به دسته اول جهان را داشت، با باخت مقابل اسلواکی این اتفاق نیفتاد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پسران:حرف‌های زارع‌پور تنها در حد شعار است/ در ژاپن هم نتیجه را باختیم هم اخلاق را"
    تازه ترین اخبار