امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۱:۵۸  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۶ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54865
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سقوط ده پله ای بانوان !

    RANK

    جدیدترین رده بندی تیمی کشورهای جهان از سوی فدراسیون جهانی تنیس روی میز(ITTF) منتشر شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در جدیدترین رده بندی تیمی کشورهای جهان  تیم ملی مردان کشورمان از رده ۳۴ به رده ۳۳ جهان وتیم ملی بانوان کشورمان با افتی ۱۰ پله ای مواجه شده و از رده ۴۹ جهان  به رده ۵۹ جهان سقوط کرده است.

    در رده بندی تیمی مردان جهان تیم ملی چین همچنان در رده اول جهان ایستاده است و تیمهای آلمان و ژاپن هماننده ماه قبل در جایگاه دوم و سوم جهان قرار گرفته اند.تیم ملی مردان کره جنوبی با یک پله صعود در جایگاه چهارم جهان قرار گرفته و جایگزین چین تایپه شده است.

    در جدیدترین رده بندی تیمی جهان کماکان تیم ملی زنان چین در رده اول جهان ایستاده است.تیم ملی بانوان ژاپن با یک پله صعود در رده دوم جهان قرار گرفته است وجایگزین تیم ملی کره جنوبی شده است.

    این نتایج تلخ برای تنیس روی میز کشورمان در حالی رخ داده که همواره محمد زارع پور مدعی روی سکو رفتن و مدال آوری و صعود به دسته یک جهان بوده است و با توجه به موضع گیری منطقی تر احمد جعفری پور اما بدلیل آگاهی از اوضاع و همراهی مطلق با تیم غیر پینگ پنگی مقصران اصلی  ومتهمان سفرهای بادآورده و مسابقات بدون اردو و….می باشند.

    همچنین مربی بانوان که طبق اظهار نظر بسیار جالبی عنوان کرده بود که به دختران ملی پوش برنامه تمرینی داده تا در خانه هایشان اجرا کنند و…..!!!

    امیدواریم مربیان محترم برای بار دیگر در دام محمد زارع پور قرار نگرفته و بدنبال توجیهاتی بعد از مرگ سهراب نباشند و سعی نکنند به افکار عمومی القاء نمایند که مشکلات مالی واین قبیل بهانه های واهی علت نابودی این رشته بوده است….راستی مگر فدراسیون های دیگر مشکلات مالی نداشته و ندارند؟

    جایگاه ۳۰ تیم اول رده بندی مردان جهان در ادامه آمده است:

     

     

    11

     

     

     

    جایگاه ۳۰ تیم اول رده بندی زنان جهان در ادامه آمده است:

     

     

     

    22

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رده بندی تیمی جهان منتشر شد(می ۲۰۱۴/اردیبهشت۹۳)"
    1. با سلام و خسته نباشید
      مشکلات مالی همچین بی تاثیر هم نیستند
      مگر فدراسیون فوتبال پول های میلیاردی نمیگیرد ولی نتیچه ان ها که زیر صفر است
      امکانات پینگ پنگ در بابل زیر خط فقر است
      من نمیدانم پول فدراسیون تنیس روی میز ایران کجا میرود که در شهری که ۴ ملی پوش دارد یک جایی برای تمرین ندارند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2. خلیل دهلوی اشنویه گفت:

      پول های پینگ پنگ صرف اعزام فلان خانم روانشناس به مسابقات جهانی یا فلان بدنساز به فرانسه می شود قهرمان کشوری ها که حذف شده اند.رنکینگ ها به سالی یکبارتقلیل یافته اندفرق بنده با رئیس فدراسیون چیست.؟هردو به یک اندازه برای پینگ پنگ بی فایده هستیم کمک به هیئت های کشور که صفراست .


    تازه ترین اخبار