امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۴:۳۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۷ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54898
    ارسال خبر چاپ خبر
  • چالشهای تنیس روی میز ایران تمام شدنی نیست! به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه تنش و بحران در جامعه تنیس روی میز کشور و پس از چند روز از نتایج تلخ مسابقات جهانی ژاپن که برای کشورمان رقم خورد این بار لیگ باصطلاح برتر کشور با چالش جدی روبرو شده است. تیم لیگ…

    چالشهای تنیس روی میز ایران تمام شدنی نیست!

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در ادامه تنش و بحران در جامعه تنیس روی میز کشور و پس از چند روز از نتایج تلخ مسابقات جهانی ژاپن که برای کشورمان رقم خورد این بار لیگ باصطلاح برتر کشور با چالش جدی روبرو شده است.

    تیم لیگ گنجنامه با همت هیئت استان همدان و مسئولان دلسوز گنجنامه همدان از نیروهای اکثرا بومی و یک بازیکن هندی در لیگ برتر شرکت کرده بود در عین شایستگی و مظلومیت وبه دلیل اعتراض به وضعیت سردرگم لیگ کشور از ادامه این رقابتها انصراف داد.

    محدود کردن بازیکنان و همچنین بحث من در آوری و غیر قابل قبول پلی اف واز همه مهمتر توجه و نگاه مسئولان فدراسیون به تیمهای متمول و پولدار آن هم در شرایطی که از بدو آغاز لیگ برتر این مسابقات بارها و بارها با عدم مشروعیت از سوی صاحب نظران و کارشناسان و سایتهای مستقل وتخصصی روبرو شده بود وهمچنین غیر متمرکز برگزار شدن بحث من در آوردی پلی اف از دلایل اصلی  انصراف تیم گنجنامه از ادامه این رقابتها گزارش می شود.

    چالش جدید در بخش لیگ برتر در حالی صورت می گیرد که تنها نقطه ای که این فدراسیون میتوانت روی آن تا اندکیمانور بدهد لیگ کشور بوده است که با انصراف تیم گنجنامه اساس و مشروعیت باصطلاح لیگ با چالش جدی روبرو شده است.

    طبق همین گزارش و به نقل از منابع موثق در فدراسیون تنیس روی میز ،تیم گنجنامه طی نامه ای رسمی به مسئولان فدراسیون انصراف خود و دلایل آن را اعلام کرده است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "چالش جدید تنیس روی میز/انصراف گنجنامه از لیگ باصطلاح برتر"
    تازه ترین اخبار