امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۵:۵۸:۲۵  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۱۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54916
    ارسال خبر چاپ خبر
  • توضیح مدیر سایت در ارتباط با ملاقات رئیس فدراسیون با دکتر سجادی!!!

    به اطلاع می رساند که دیروز در سایت فدراسیون تنیس روی میز خبری مبنی بر ملاقات رئیس فدراسیون با معاون محترم وزیر ورزش و جوانان  منتشر شده است .

    همانگونه که افکار عمومی اطلاع دارند رئیس فدراسیون از زمان روی کار آمدن تیم جدید وزارت ورزش و جوانان بارها درخواست ملاقات با جناب وزیر را داشته که بدلیل مشکلات مدیریتی و نتایج تلخ در این رشته این ملاقات تاکنون انجام نشده است.

    در ارتباط با ملاقات دیروز رئیس فدراسیون با جناب دکتر سجادی باطلاع می رساند که این ملاقات در ارتباط با مسابقات آسیایی اینچوان بوده که با توجه به کسب نتایج ضعیف و غیر قابل قبول تیمهای ملی در رقبتهای جهانی ژاپن  تاکنون نام  تنیس روی میز در میان رشته های قابل اعزام  قرار نگرفته است واین نشست در این ارتباط بوده است.

    معلوم نیست که محمد زارع پور برای قانع کردن جناب دکتر سجادی چه گزارشی را سرهم کرده است اما آنچه مشخص شده عدم قرار گرفتن نام تنیس روی میز در میان رشته های اعزامی به مسابقات آسیایی اینچوان می باشد.

    یادآوری می گردد که زارع پور قول داده است تا  تیم تنیس روی میز کشورمان در مسابقات آسیایی صاحب مدال گردد!!!

    طبق اخبار کاملا موثق از منابع آگاه در کمیته ملی آلمیپک  تاکنون نام ۲۰ رشته برای اعزام به اینچوان مورد موافقت قرار گرفته است که نام این رشته در ادامه آمده است:

    این ۲۰ رشته عبارتند از: کشتی شامل آزاد و فرنگی، فوتبال، دوومیدانی، جودو، شمشیربازی، کاراته، ووشو، والیبال (سالنی)، بسکتبال، هندبال، قایقرانی، تیر و کمان، تیراندازی، تکواندو، کبدی، سپک‌تاکرا، دوچرخه‌سواری، بوکس و وزنه‌برداری؛ البته بررسی برای مشخص شدن تکلیف دیگر رشته‌ها جهت اعزام شدن یا نشدن به این بازی‌ها ادامه دارد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "توضیح یک خبر!"
    تازه ترین اخبار