امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۳:۵۱  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54956
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پلی‌آف لیگ پینگ‌پنگ با ۳تیم

    gool

    اسفند سال گذشته با برگزاری دیدار دو تیم پتروشیمی نوری عسلویه و تله کابین گنجنامه همدان مرحله دوره‌ای لیگ برتر تنیس روی میز به پایان رسید تا ادامه رقابت‌ها به امسال کشیده شود.

    مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ امروز آغاز می‌شود در حالی که به فاصله دو روز مانده به آغاز این مرحله، تیم تله‌کابین گنجنامه همدان از شرکت در ادامه دیدارها انصراف داد.

    اعتراض به چگونگی برگزاری مسابقات لیگ برتر دلیل کناره‌گیری تیم گنجنامه بوده هر چند رییس سازمان لیگ فدراسیون مسایل مالی را دلیل این انصراف عنوان کرده است.

    در هر صورت با این کناره‌گیری، لیگی که با حضور تنها پنج تیم آغاز شد در مرحله نیمه نهایی به جای چهار تیم، با حضور سه تیم پیگیری می‌شود.مرحله نیمه نهایی لیگ برتر تنها با انجام یک دیدار برگزار می شود.

    پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی نوری عسلویه برگزار کننده تنها دیدار نیمه نهایی هستند. این دو تیم در قالب دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند که مسابقه برگشت هم ۲۵ اردیبهشت برگزار می شود.

    اما با توجه به انصراف همدانی‌ها از لیگ برتر که مورد موافقت فدراسیون هم قرار گرفته، دانشگاه آزاد که قهرمان بدون باخت مرحله دوره‌ای شد به طور مستقیم و به عنوان اولین فینالیست شناخته شده است. بازنده دیدار تیم‌های پتروشیمی نوری و پتروشیمی بندرامام به عنوان سوم لیگ دست پیدا می‌کند و تیم برنده هم حریف دانشگاه آزاد در فینال می‌شود.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "گل:انصراف گنجنامه فینال را به دانشجویان داد"
    تازه ترین اخبار