امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۴:۰۶  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۰ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54960
    ارسال خبر چاپ خبر
  • جلسه کمیته فنی که قرار بود فردا بصورت سوری برای بررسی وضعیت سرمربی تیم ملی بزرگسالان برگزار گردد لغو گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از یک منبع آگاه و موثق در فدراسیون تنیس روی میز،جلسه کمیته فنی به منظور بررسی وضعیت سرمربی تیم ملی بزرگسالان که قرار بود طبق دستور…

    fori

    جلسه کمیته فنی که قرار بود فردا بصورت سوری برای بررسی وضعیت سرمربی تیم ملی بزرگسالان برگزار گردد لغو گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از یک منبع آگاه و موثق در فدراسیون تنیس روی میز،جلسه کمیته فنی به منظور بررسی وضعیت سرمربی تیم ملی بزرگسالان که قرار بود طبق دستور محمدزارع پور فردا برگزار گردد لغو شده است.

    یکی از دلایل لغو این جلسه اعلام عدم آمادگی حضور احمد جعفری پور درآن بوده که بدون حضور وی مشروعیت این جلسه با اما واگر روبرو خواهد شد.

    محمد زارع پوربلافاصله پس از برگشت از سفر خوش ژاپن که به قیمت خط خوردن برخی از بازیکنان تمام شد بلافاصله طبق عادت چهار سال اخیر و تکراری خود تمام تقصیرات را بر گردن نوشاد و احمد جعفری پور انداخت وبدون اینکه تقصیری را متوجه خود بداند، طی مصاحبه ای با یکی از رسانه ها اعلام کرد که قرار است جلسه کمیته فنی جهت بررسی وضعیت سرمربی تیم ملی بزرگسالان برگزار گردد.

    طبق این اخبار قرار بود جلسه کمیته فنی در تاریخ یکشنبه ۲۱ اردیبهشت برگزار گردد که به نظر می رسد با توجه به درایت و تیزبینی سرمربی تیم ملی این سناریو درهاله ای از ابهام قرار گرفته است.

    پیش بینی میشود  که زارع پور قصد دارد تا با کشاندن احمد جعفری پور به کمیته فنی( با توجه به مستقل نبودن اعضای این کمیته)وی را مجبور به استعفا نماید تا بعدا در رسانه ها خود را مبرا از این جریان دانسته و اعلام کند  خود آقای جعفری پور استعفا داده و وی دخالتی در این جریان نداشته ویا تصمیم کمیته فنی بوده است.

    بدلیل حساسیت موضوع فعلا از اطلاع رسانی بیشتردراین مورد خودداری می گردد.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "خبر فوری:لغو جلسه کمیته فنی"
    تازه ترین اخبار