امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۱۷:۰۰  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 54968
    ارسال خبر چاپ خبر
  • همانگونه که افکار عمومی اطلاع دارند  خبر درگیری لفظی بین محمد زارع پور رئیس غیر پینگ پنگی  فدراسیون و آقای احمد جعفری پور  برای اولین بار درپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور اطلاع رسانی گردید و متعاقب آن دیگر سایتهای خبری کشور بنا به برداشت خود این موضوع مهم را تحت شعاع قراردادند. بعد از آن…

    همانگونه که افکار عمومی اطلاع دارند  خبر درگیری لفظی بین محمد زارع پور رئیس غیر پینگ پنگی  فدراسیون و آقای احمد جعفری پور  برای اولین بار درپایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور اطلاع رسانی گردید و متعاقب آن دیگر سایتهای خبری کشور بنا به برداشت خود این موضوع مهم را تحت شعاع قراردادند.

    بعد از آن ؛رئیس غیر پینگ پنگی فدراسیون و سرمربی تیم ملی و برخی بازیکنان این خبر را بصورت تلویحی تکذیب کردند!

    همانگونه که افکار عمومی توجه داشته اند کسانی که این خبر را تکذیب کرده اند در گفته های خود بصورت صریح عنوان کرده اند که در سالن مسابقات !!! درگیری لفظی رخ نداده است واین در صورتی است که طبق اخبار دقیق وکاملا موثق این درگیری بین محمد زارع پور و سرمربی تیم ملی در محل دیگری بجز سالن مسابقات بوده و برخی رسانه ها طبق برداشت خود خبر این سایت را انعکاس داده اند زیرا در خبر این سایت محل خاصی ذکر نشده بود !

    در هر صورت چیزی که مسلم است درگیری لفظی صورت گرفته و از قضا این درگیری در حضور بیگانگان بوده است وآنان نیز شاهد این درگیری بوده  ومقصر و شروع کننده این ماجرا رئیس فدراسیون بوده است.

    در صورت لزوم وبا تناسب تحرکات بعدی ،محل دقیق این درگیری اطلاع رسانی خواهد شد.

    هدف وسیاست ما در اینگونه اطلاع رسانی رو کردن دست برخی افراد است که متاسفانه عادت به خلاف واقع گویی و….دارند.

    جهت اطلاع بیشتر از خبر منتشر شده در سایت کلیک کنید

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "توضیح یک خبر/درگیری لفظی در ژاپن قطعی بوده است!"
    تازه ترین اخبار