امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۵:۳۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 55042
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اعزام چهار بازیکنان به یکی از کشورهای اروپایی جهت آماده سازی مسابقات آسیایی

    images

    شنیده ها حکایت از اعزام چهار بازیکن تیم ملی به یکی از کشورهای اروپا جهت آماده سازی مسابقات آسیایی دارد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع پور که قول وقرارهای وی هیچگونه ضمانت اجرایی نداشته و ندارد وخصوصا بعد از مرگ سهراب(ناکامی در رقابتهای جهانی ژاپن) بازهم در ادامه قول وقرارهای قبلی خود وعده داده که نوشاد ونیما عالمیان وافشین نوروزی وپوریا عمرانی را برای آماده سازی بیشتر به یکی از کشورهای اروپایی که تاکنون این کشور مشخص نشده است اعزام نماید.

    در حالی که محمد زارع پور اعلام کرده بود که در رقابتهای جهانی  وآسیایی روی سکو رفته و صاحب مدال خواهد شد بدون برگزاری اردویی برای بانوان وبرگزاری یک اردوی چند روزه برون مرزی ودور از چشم برای آقایان قدم به مسابقات جهانی ژاپن گذاشت و با ناکامی در بخش مردان در دسته دوم و در بخش بانوان در دسته سوم باقی ماند. این بار زارع پوربرای رقابتهایی آسیایی خوابهای بدون تعبیری دیده وآن شعار اعزام بازیکنان ملی پوش به یکی از کشورهای اروپایی است که باز هم معلوم نیست با چه هدفی اصلا آیا صورت می گیرد یاخیر؟

    ازهمه مهتر معلوم نیست شعار اعزام بازیکنان ملی پوش به اروپا با کدام مربی داخلی صورت می گیرد آیا هدف حذف احمد جعفری پور می باشد وآیا بازهم قرار است یک مربی پناهنده شده به اروپا مربیگری تیم ملی جمهوری اسلامی را بعهده بگیردویا……!!!

    نکته جالب در این موضوع عدم برنامه ریزی و حضور بانوان ملی پوش در این اردوی خارجی می باشد که طبق روال زارع پور ،نامی از این قشر مظلوم برده نشده است!

    چرا و به چه علت برای مسابقات آسیایی اینچوان  انتخابی برگزار نخواهد شد؟چرا و به چه علت از بانوان نامی برده نشده است؟ تکلیف دیگر بازیکنان کشور چه می شود؟

    حالا که تمام رشته های زارع پور برای تنیس روی میز ایران در رقابتهای جهانی ژاپن پنبه شده است وی قصد دارد تا توجهات را به مسابقات آسیایی جلب نماید غافل از اینکه تا دوردستها هیچ موفقیتی برای تنیس روی میز ایران وجود ندارد و عامل اصلی آن نیز خود جناب رئیس  و آن چند نفری که با وی همکاری می کنند می باشند.

    خوشحالیم که پیش بینی ها و دیدگاههای  ما همواره و برخلاف  دیدگاهها و نظریات  فدراسیون نشینان علی الخصوص محمد زارع پور با واقعیت روبرو شده و خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بعد از مرگ سهراب صورت می گیرد!"
    تازه ترین اخبار