امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۸:۳۲  آخرین بروزرسانی : اردیبهشت ۲۵ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ | کد خبر : 55085
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تغییر ارنج جالب نوری عسلویه

    lig

    اعاده حیثیت نوری عسلویه با کسب تساوی در خانه پتروشیمی بندرامام / تغییر ارنج جالب نوری عسلویه

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور وبه نقل از خبرنگار پایگاه مستقل اطلاع رسانی از شهرک ممکو ماهشهر محل برگزاری بازی برگشت مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر تنیس روی میز آقایان کشور ، ساعتی قبل پتروشیمی نوری عسلویه با کسب نتیجه مساوی در مقابل پتروشیمی بندرامام ، برای خود و مجموعه فعالین ورزش آن مرکز صنعتی تجاری اعاده حیثیت کرد.

     

    چند روز قبل بازی رفت این دو تیم به میزبانی نوری عسلویه نماینده استان بوشهر و با نتیجه دور از انتظار ۶-۱ در شهرستان جم با قدرت نمایی خوزستانی ها به پایان رسیده بود و به همین دلیل در این مسابقه پتروشیمی بندرامام قدیمی ترین تیم حاضر در لیگ برتر کشور و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی فقط به دو پیروزی نیاز داشت تا خود را آماده حضور در فینال لیگ برتر سال ۱۳۹۲ و رویارویی با دانشگاه آزاد صدرنشین شایسته مراحل رفت و برگشت نماید.

     

    پیش از این و با اعتراض و انصراف تله کابین گنجنامه همدان از دیگر بازی نیمه نهایی پلی آف ، دانشگاه آزاد به بازی فینال راه پیدا کرده و به انتظار رقیب نشسته بود .

     

    علی رغم اینکه شانس حضور نوری عسلویه برای حاضر شدن در بازی فینال با توجه به نتیجه دور رفت(شکست ۶-۱ از بندرامامی ها و حضور نوشاد عالمیان در آن تیم) بسیار سخت شده بود ، اما این مسابقه از دو جهت دارای ارزش و حساسیت خاصی بود ، یکی میزبانی بندرامامی ها و بازی در مقابل مسئولین و تماشاگرانش و نشان دادن قدرت تیمی خود به دانشگاه آزاد قبل از رویارویی فینال و آن دیگری اعاده حیثیت نوری عسلویه برای اثبات شایستگی ها و کم رنگ کردن نتیجه دور از انتظار دور رفت نیمه نهایی در مقابل پتروشیمی بندر امام که پیشبینی آن شکست ۶-۱ با توجه به حضور بازیکنان خوب و ارزشمند در هر دو تیم برای اکثریت کارشناسان تنیس روی میز ایران کمی بعید به نظر می رسید .

     

    این مسابقه حیثیتی با تغییر ارنج مربیان و دست اندر کاران نوری عسلویه در اولین گام توجه همگان را به خود جلب نموده بود ، ارنجی که حتی می توانست با نتیجه بهتری برای نوری در پایان کار رقم بخورد .

     

    بازی نزدیک مهران احدی با نوشاد عالمیان و طاهرخانی با اخلاق پسند شانس های خوبی بود که نوری نتوانست از آن ها بهره ببرد و هر دو این بازی ها یکی به سود نوشاد عالمیان چهره قدرتمند تنیس روی میز کشورمان و دیگری به نام اخلاق پسند با هوش و با تجربه به پایان رسید تا رویای پیروزی ۶-۰ و یا ۶-۱ نوری عسلویه در همان حد رویا باقی بماند .

     

    مهران احدی در گیم های اول و چهارم با نتیجه ۸-۵ و ۵-۰ هم از نوشاد پیشی گرفت اما توانش برای کسب پیروزی کفایت نمی کرد .

     

    اما ورزشکاران نوری عسلویه با کسب نتیجه مساوی ثابت نمودند که توان تیمیشان آن چیزی نبوده که در بازی رفت مرحله نیمه نهایی در خانه خود به نمایش گذاشته اند .

     

    اگر مهران احدی همچون دیگر بازی های مراحل رفت و برگشت برای نوری عسلویه امتیاز آوری می کرد و کمی هم شانس با این تیم همراه می شد ، آنگاه شاید این تیم با اخلاق و منسجم نتایج بهتری را در مراحل رفت و برگشت نیمه نهایی پلی آف کسب می نمود.

     

    باید قبول کنیم که پتروشیمی بندر امام به واقع با حضور نوشاد عالمیان و محمد رضا اخلاق پسند و از طرفی محمد فرقدانی ، احمدی فر و رویین تن و برخورداری از تسهیلات و پتانسیل های تشکیلاتی بهتر ، می بایست با آسودگی خیال بیشتری به هنگام رویارویی با رقبا برخوردار می شد ، هرجند تا اینجای کار نیز باید این تیم قدرتمند را شایسته حضور در مرحله فینال لیگ برتر ایران و یکی از شانس های مسلم قهرمانی دانست.

     

    محمد فرقدانی با دو پیروزی تأثیرگزار در مقابل مهران احدی(رفت و برگشت) و پوریا عمرانی با دو پیروزی در مقابل عارف احمدی فر و محمد رضا اخلاق پسند ( رفت و برگشت) به واقع از چهره های شاخص بازی های رفت و برگشت بین این دو تیم محسوب می شوند .

     

    پیروزی جانانه محسن خطیون در مقابل محمد فرقدانی و دو پیروزی دونفره و انفرادی واحد مالمیری در بازی برگشت و همچنین تجربه اخلاق پسند در رویارویی با طاهرخانی از دیگر نکات جالب این مسابقات بوده است ، ضمن اینکه پیروزی ارزشمند و پایانی احمدی فر بر طاهرخانی و به واقع تعویض شکست بندر امامی ها با حداقل نتیجه تساوی در خانه نیز نباید نادیده گرفته شود .

     

    محسن خطیون را باید به واقع کم شکست ترین ورزشکار این دوره از مسابقات نامید ، ورزشکار با اخلاق و تحصیل کرده ای که به جز شکست در مقابل برادران عالمیان و یک مرحله در مقابل رویین تن ، با پیروزی در مقابل کلیه نفرات پنج تیم های حاضر در لیگ برتر ، بر محمد فرقدانی و بهنام رحمت پناه نیز غلبه نموده و امتیازات نابی را برای نوری به ثبت رسانده است ، ورزشکاری بی حاشیه و البته مستقل که در سال های اخیر بدون حمایت های رایج فدراسیونی و یا لابی های تأثیرگذار باشگاهی ، کمترین قراردادها را در عین شایستگی با تیم های باشگاهی عقد نموده است .

     

    پتروشیمی نوری عسلویه  ۵ پتروشیمی بندرامام  ۵

    ————————————————————————————————-

     

    بازی دو نفره :

     

    احدی – مالمیری ۳ نوشاد عالمیان – رویین تن ۲

     

    بازی های انفرادی :

     

    خطیون ۳ فرقدانی ۲

    احدی ۱ نوشاد عالمیان ۳

    عمرانی ۳ احمدی فر ۰

    طاهرخانی ۱ اخلاق پسند ۳

    مالمیری ۳ رویین تن ۱

    خطیون ۰ نوشاد عالمیان ۳

    احدی ۱ فرقدانی ۳

    عمرانی ۳ اخلاق پسند ۰

    طاهرخانی ۲ احمدی فر ۳

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعاده حیثیت نوری عسلویه با کسب تساوی در خانه پتروشیمی بندرامام"
    1. زارع پور گفت:

      تعداد گیمهای برده پتروشیمی ۲۱ وتعداد گیمهای برده عسلویه ۱۹
      !!!!!!!!!


    تازه ترین اخبار